Gå til innhold

Nokia E90 i salg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MPX har i alle fall bekreftet dato 30. juli. :)

9083908[/snapback]

 

Det var kjapt :) Jeg har ventet hos Netshop siden 16. juni. Ubekrefta og ubekrefta hele veien. Så skulle de få inn mens jeg var på ferie og holde av en til meg. Men de har vist ikke fått inn.

 

Så man begynner å lure litt... Amentio vil heller ikke få den før i slutten av juli.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei. Lurer på om E90 er i salg? Finner ubekrefta datoer heletiden. Så er det noen her som vet om når Nokia kommer til å lansere E90? Synes nesten at alle har hatt tester av den? Hvor er den? Jeg vil kjøpe nå :)

9083815[/snapback]

 

Jeg sitter med den i handa no, men ikke tatt den i bruk ennå. Fikk den som overaskelse i bursdagsgave av dama når jeg kom fra jobb i dag. Men ble litt usikker når jeg så ditta med riper i skjermen

Lenke til kommentar
Hei. Lurer på om E90 er i salg? Finner ubekrefta datoer heletiden. Så er det noen her som vet om når Nokia kommer til å lansere E90? Synes nesten at alle har hatt tester av den? Hvor er den? Jeg vil kjøpe nå :)

9083815[/snapback]

 

Jeg sitter med den i handa no, men ikke tatt den i bruk ennå. Fikk den som overaskelse i bursdagsgave av dama når jeg kom fra jobb i dag. Men ble litt usikker når jeg så ditta med riper i skjermen

9136120[/snapback]

 

Ok. Jeg har allerede kjøpt den og brukt den noen dager nå. Bruk den! Kjempefin telefon. Har ikke hatt noen problemer med den enda i det heletatt.

 

mvh,

Michal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...