Gå til innhold

Ny musikkmobil! Helt grønn på mobiler.


Anbefalte innlegg

Da jeg var på Roskilde festivalen tok min kjære W800i kveld pga fukt. Nå trenger jeg en ny telefon, og jeg tenkte dere kunne komme med noen tips om hva jeg burde satse på.

 

Jeg trenger:

- En telefon som er liten, og nett.

- En telefon som har gode walkman funksjoner.

- Er enkel å koble til PC, og overføre musikk.

 

Jeg trenger ikke:

- 3G, Edge, og annet fancy. Bruker forsåvidt aldri Wap. Gjør selvsagt ikke noe om mobilen har noen av funksjonene, men det er egentlig likegyldig for meg.

- Et bra kamera.

 

Takker på forhånd. Jeg har ikke peiling på mobiler...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

W610 er også et godt valg ;) Byttet til den fra W800 og ble ganske gledelig overrasket. Menyene på Walkmanfunksjonen har blitt langt bedre og ser mye finere ut,og at den er på halve størrelsen er ikke noe å klage over heller. Filoverføring går også ganske kjapt,gjør det utenom Sony Ericssons programvare og syns det er greit nok.

Lenke til kommentar

De jeg kan anbefale da jeg antar pris er et viktig aspekt?

 

Sony Ericsson W200 (billig og grei), W610 noe dyrere men bedre specs, W660 (veldig bra og fint design), W880i tynn som et blad men koster noe mer. Kan faktisk få denne under 2000 men med binding.

 

Nokia 5300 (billig og helt ok), 5700 dyr, kult vridesign, og greie specs. Har fordelen at du kan innstallere spill og programmer i tillegg.

Lenke til kommentar
Jeg trenger:

- En telefon som er liten, og nett.

- En telefon som har gode walkman funksjoner.

- Er enkel å koble til PC, og overføre musikk.

 

Jeg trenger ikke:

- 3G, Edge, og annet fancy. Bruker forsåvidt aldri Wap. Gjør selvsagt ikke noe om mobilen har noen av funksjonene, men det er egentlig likegyldig for meg.

- Et bra kamera.

 

Dette gir en pekepinne på hva jeg vil ha. Grunnen til at jeg har laget en slik liste, er fordi jeg ikke har lyst å bruke mer penger enn nødvendig. Når det er sagt er jeg villig til å punge ut så fremt jeg får det jeg trenger.

 

Jeg ser at du anbefaler noen Nokia telefoner. Jeg hadde Nokia før, og har ganske dårlig erfaring med dem. Dette gjelder blant annet muligheten til PC tilkobling. I tillegg hadde de lite kabler som medfølgte i pakken jeg kjøpte. SE hadde derimot mye som fulgte med da jeg kjøpte telefonene mine.

 

Noe som har forandret seg de siste årene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...