Bjørnar! Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 (endret) Eg har installert windows på nytt. Når eg køyrer Oblivion med OblivionLauncher.exe er alle knappane utviska unntatt exit-knappen, og elderscrolls.com-knappen, så eg må køyre oblivion med Oblivion.exe filen. Minuset med det er at eg ikkje kan leggje inn nokon modar. Reinstallering ville vore det beste alternativet, men eg har kasta vekk cd-en. Går det ann å skrive noko inn i registeret så spelet fungerer? Endret 15. juli 2007 av IceWolf
Sirius Cobra Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 (endret) Slik jeg forstår det du skriver så prøver du altså spille Oblivion på en ny installert Windows uten å ha installert Oblivion etter at du reinstallerte windows? Hvis svart er ja så er det umulig. Edit: en bokstav som ikke ville følge med. Endret 15. juli 2007 av Sirius Cobra
avtrekkeren Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 (endret) Det går flott å spille Oblivion på et nyinstallert Windows uten å måtte reinstallere Oblivion først (som med de aller, aller fleste spill). Som IceWolf sier, så er det eneste problemet å legge inn modder (og patcher). Jeg fyrte nettopp opp mitt Oblivion (som ikke har vært reinstallert siden Shivering Isles, mens Windows har vært reinstallert 10 ganger siden) uten problemer. Endret 16. juli 2007 av KriFos
Hammarhaus Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 (endret) Prøv Oblivion Mod Manager Endret 16. juli 2007 av kennethsa91
Bjørnar! Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 (endret) Ok, takk. Eg skal prøve det... Endret 16. juli 2007 av IceWolf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå