Gå til innhold

Greie gitar sanger akustisk.

Gaardon

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om noen har noen greie akustiske sanger jeg kan lære meg på gitar? tenker på sanger hvor det spilles mye grep og svistsing av grep takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
takker den linken er veldig hjelpsom :D

9081975[/snapback]

Bare til å spørre vett du. Er du ute etter noe mer sanger? Hvilket nivå ligger du på?

Skrevet

har ikke spilt mer enn en måned. men har lært en god handfull med grep å begynner å få inn fart på byttinga av grep.

Skrevet
har ikke spilt mer enn en måned. men har lært en god handfull med grep å begynner å få inn fart på byttinga av grep.

9090106[/snapback]

Hehe, jeg nevnte et par sanger som er for tidlig å begynne med. Knocking on Heavens door og Hotel California er utmerkede alternativer. Jeg anbefaler deg også til å kunne navnene alle båndene på i hvertfall 6 og 5 bånd. Du får igjen for det når du skal begynne å improvisere soloer og slikt. Lær deg i hvert fall pentatonisk skala. Men først og fremst må du terpe på basicen. Begynn med litt fingerspill når du blir trygg på grepa.

Hallelujah er en fin og nokså overkommelig låt. La den være et mål å kunne for de nærmeste månedene. Sett deg mål gradvis :thumbup:

Virker som du er godt i gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...