HoaXed Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har nå fått dataen en Asus Z96s (2ghz prossesor 4mb cache, 4gb ram, 160gb harddisk, g8560 grafikkkort mm) etter mye mye tull med Posten. Men jeg er faktisk kjempe fornøyd over mye, feks designet og ikke minst kraften på dataen da jeg oppgraderte fra 1,8 Ghz 2mb cache, til 2,0 Ghz 4mb cache, samt doblet fra 2x1GB, til 2x2GB minne. Men... Dataen henger seg hele tiden. Det går ufattelig sakte og den bråker umerkelig mye. PRogrammer kan plutselig ikke lukkes og ingenting virker riktig. Jeg har innstallert sjøl og måtte gjøre det manuellt siden driverCD ikke fungerte. Fikk bare cant execute.. Men hva tror dere er feil? Skal jeg gå innom Asus egne sider og laste ned helt nye drivere til alt? Er irriterende. Og forresten skal jeg ha et 9 cellers batteri. Er det ikke da lite med 1,50 minutter ved 100 %, og normal bruk? Og en annen ting. Den gir fra seg masse masse tikkende lyder. Irriterende det _og_.
no_viking_no Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 i utgangspunktet hvis maskinen er helt nytt skal ikke vare tull med den. så jeg syns du burde prøve å installere alt på nytt helst med recovery CD, og prøve den noen dager. er det samme tull, burde du sende den tilbake der hvor du kjøpte den..... selv er jeg ikke fornøyd med Asus laptop(er), i år har jeg solgt 2 stk. og i fjor 1. alle sammen måtte til service, noen til og med til nederland. det hjelper ikke å ha autorisert service i norge, når de må vente på deler fra nederland. nå holder meg til HP, Fujitsu Siemens, Toshiba..... Asus burde holder seg til det de er kjent for: data komponenter (min mening).....
HoaXed Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Hmm. Alt henger seg nå. Men som sagt er det mest irriterende den tikkende lyden når maskinen tenker. Den holder på hele tiden. Kan jeg slå av denne i Bios? Snakker om den "knitrende" lyden liksom samtidig som tenke lampa lyser på maskinene.
stich_it Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Hmm. Alt henger seg nå. Men som sagt er det mest irriterende den tikkende lyden når maskinen tenker. Den holder på hele tiden. Kan jeg slå av denne i Bios? Snakker om den "knitrende" lyden liksom samtidig som tenke lampa lyser på maskinene. 9079906[/snapback] er vel ikke så mye å gjøre med den lyden er vel harddisken som bråker det. kan være normal støy eller det kan være harddisken er dårlig. du kan jo forsøke å laste ned et program som du kan boote fra cd og sjekke disken med det. de finner du iallefall ut om disken har feil. lykke til
HoaXed Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Mener du at jeg må leve med denne tikke lyden? den er jo høy, og ofte. Hver gang maskinen tenker. Uff.
SuprG Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Mener du at jeg må leve med denne tikke lyden? den er jo høy, og ofte. Hver gang maskinen tenker. Uff. 9080100[/snapback] Anbefaler deg å høre med der du kjøpte maskinen om det skal være sånn! ikke tvil en gang på å sjekke opp dette! det ville jeg ha gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå