Cadesius Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Hei Jeg lurer på hva jeg burde velge til second profession til en Necromancer i Guild Wars Prophecies. Jeg skal spesialisere meg på Death Magic. Hva er det lurest å velge som second profession?
Cadesius Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Hmm... Monk kanskje? Eller noe? Vet ikke helt jeg. 9078225[/snapback] Har tenkt på det(N/MO), er ganske fint å ha for minions har jeg hørt. Hehe! Er det noen andre som har noe de vil fortelle om second profession til Necromancer?
Backspace_89 Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 når jeg spilte GW (ca 2 år siden, kan hende patch har endret det) husker jeg at jeg eide med Necromancer/mesmer degen-build. få motstanderen til å dø av health-degeneration. selv om det er par år siden jeg spilte har jeg fortsatt min selv-lagde N/me pvp-build på pc'en here it goes: health degen N/Me: Illusion Magic: 10 Domination Magic: 6 Blood magic: 16(12+4) Curses: 8(5+3) Skills: 1.Demonic Flesh 2.Arcane Echo 3.Life Transfer 4.Life siphon 5.Faintheartedness 6.Shatter Enchantment 7.Power Leak 8.Res Signet Våpen:Insightful Pvp Blood Staff of Fortitude dette er en ren PvP-build.
Cadesius Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Blood magic: 16(12+4)Curses: 8(5+3) 9078757[/snapback] Hva mente du med dette? :\ Er, som sagt, helt ny i spillet :\ Men hva gjør eksakt en Mesmer da? :\ Er ikke det en sånn summon-ting-dude?
Backspace_89 Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 det første tallet i parantesen er det orginale skill-tallet og det andre er runen du setter på armoren for å få den samlede skill-summen... men vet ikke om du burde helt sette deg inn i det med en gang
adawen Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Kanskje dette er stedet å begynne: http://wiki.guildwars.com/wiki/Profession
StarGazer Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 necro/warrior funket bra for meg. Sverd og life drains virket bra i både pvp og pve!
adawen Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Mye som funker bra. Er kanskje der "problemet" ligger - det er så utrolig mange builds som er bra..
Azagrath Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 For min del tar jeg Monk som andre prof, med mindre jeg vet at jeg vil ha noe annet. Monk passer til det meste egentlig. Når det gjelder Necro er vel Monk det mest vanlige valget, ihvertfall når man skal ha en minion master build. Jeg selv kjører stort sett en Spiteful Spirit build, og bruker kun Necro skills. Funker fint det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå