Taraldb Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Finnes det assassins creed lignende spill? pA forhAnd takk -NarilS-
LeBateleur Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Hva tenker du på? Sjangeren? Eller at det er fra gamle dager.. Hvis du tenker på leiemorder spill, så har man jo Hitman-serien!
Taraldb Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Jeg tenkte pA lignende spill som leiemorder i gamle dager. klatring pA vegger hadde ogsA vaert stilig hvis det ogsA finnes i et leiemorder spill....
Taraldb Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Kanskje du bør ta en kikk på Thief-spillene? 9076557[/snapback] Er de gode har de men aldri proevd dem fikk dem rett foer jeg reiste (er pA ferie)
Løve Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Jeg støtter Thief. Ellers så har man jo også Oblivion sine Dark Brotherhood quests hvor du spiller en leiemorder også.
Moonshield Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Klatre i vegger... Hva annet enn Prince of Persia bør du spille?
Taraldb Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Klatre i vegger... Hva annet enn Prince of Persia bør du spille? 9076676[/snapback] Jeg har komt igjennom alle POP spilla de var kule og kan anbefales, men du har liksom ikke den friheten som i f.eks assassins creed
Sollid Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Splinter Cell er vel lignende men det er nåtid... Støtter også Oblivion de første Dark Brotherhood oppdragene er geniale.
Gravemaskin Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Støtter også Oblivion de første Dark Brotherhood oppdragene er geniale. Synes personlig Dark Brotherhood questen var den beste questlinjen på oblivion, inkludert hoved questen! Dark Brotherhood questen sku vært gjordt lengere, synes den er over alt for fort:p (og blir aldri like bra som første gang du gjør den, skal ikke røpe no :> )
Sollid Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 De første Thief Guild questene der du skulle stjele ting istedenfor og gå gjennom laaaaaaaaaaaange Duneons og drepe blinde prester var jo også kjempe gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå