Anorshan Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har fjernkontroll på mobilen min! Jeg kjøpte meg en blutooth USB greie til pcen. Den funker fint med å overføre sanger og sånt til mobilen;: men hvorfor funker ikke fjernkontrollen. Det funker på broren min sin pc... Hva skal jeg gjøre? Det kommer opp på mobilen på min: Din blutooth enhet er ikke på. Men den er på og alt er ok:Prøver på brotherns pc. Det funker
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Kanskje denne kan hjelpe deg? Wiken..
the_Bongman Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 skulle det være en link i posten kanskje? trenger et godt fjernkontroll-progam, helst gratis.
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Beklager, glemte linken. Her er den: http://www.bluetoothshareware.com/bluetoot...ote_control.asp Wiken..
Anorshan Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Neeei... Det funker aldri jo Det står at jeg skal ha mobilen på discoverable mode eller noe sånt.. Jeg vet ikke hva det betyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå