Gå til innhold

Fujifilm Finepix F30


Anbefalte innlegg

Jeg titter litt på Fujifilm Finepix F30. Jeg vil ha et kamera med bra bildekvalitet og med bra batteritid. Det er også viktig for meg at det får frem riktige farger, og at hvitbalansen alltid blir perfekt. Er dette da et bra kamera for meg?

 

Fungerer XD PICTURE CARD 2GB TYPE-M med dette kameraet?

 

Og hva er ISO? :p Jeg har fått med meg at kameraer med høy ISO mulighet er bra, men høy ISO i seg selv fører til at bildene blir dritstygge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har F30 og er storfornøyd med kameraet.

Glimrende bildekvalitet og meget bra batteri. Har bare ladet kameraet 2 ganger siden Jul. Og jeg har da knipset bilder i ett sett.

 

Det er ikke for ingenting at kameraet har blitt kåret til årets kompaktkamera i Europa.

 

Tester på Akam , Digit ,Dpreview viser stort sett at kameraet nærmest kjører over konkurrentene.

 

At det er mulig å få kameraet til under 2000,- anser jeg som et kupp.

 

:)

Endret av johome
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har mottatt kameraet, endelig (etter to uker), og er fornøyd!

Det er litt småtregt å bla bilder hvis man har stor opplørsning og TYPE M card (takk at ingen sa at Type H er raskere). Det tar veldig gode bilder, uansett iso. Ved 3200 iso er det fremdeles ganske bra. Det var også veldig billig, og jeg er fornøyd :) Synd at det ikke ser så sinnsykt fett ut da.. Men ellers konge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...