greiven Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Hei. Begynte og spille BF2 igjen for noen dager siden, men lurer på hvordan du blir en god commander. Når folk spør om "Supplies to this coordinate" osv. blir jeg helt blank, og begynner og lete de opp på kartet. Må da være noe hotkeys for dette? Folk ville også ha meg kicka fordi jeg ikke gjorde det de bedde meg gjøre. Hvis noen har noen tips osv. om hvordan du blir en god commander så kom med de her!
Samegerilja Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 (endret) Leter? Selv om enkelt personer gir beskjed til dæ, gir du helst til squads. De lyser grønnt og blinker ganske lenge når de spør om diverse. Er ikke noe spesielt, men tenkt litt gjennom hvor du sender supply, setter radar og gir biler. Tips! Er ikke alltid best å launche artillery kor det e flust med folk, launch artillery kor det e taktisk best. Det kan være der hvis fienden har Tanks og Apc ved siden av hverandre, eller akkurat før teammatesan dine skal ta over et flagg. Endret 13. juli 2007 av Samegerilja
The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 åssen du blir en god commander jeg vet det du løper rundt på brettet som en annen infanterist og slår av en prat med finden
iNeo Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Du setter deg i ett hjørne og scaner og spotter fienden. Det gjør deg til en god commander, å hjelpe teammatene dine mest mulig.
greiven Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Jaja, vet alt det der! Men lurer på hvordan jeg sender ut de og de tingene... Vet hvordan du gjør det, men når f.eks. en spørr om "Vehicle" osv, er det da en hot key sånn gjør at jeg sender den rett til han, eller må jeg lete på kartet, så sende den manuelt?
Samegerilja Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 (endret) Du må sende den manuelt, finnes ikke noen hotkey til å sende dit de spør om. Men du ser jo på kartet hvor de er, eller så "rundspør" du alle squadene om de trenger noe. Så følger du nøye med på kartet hvor de behøver det. Så sender du dem bare rett dit "dotten" aka Teammates er Ah, tror jeg skal innstallere Bf2 igjen å logge mæ inn på kontoen igjen. Long time no seen Endret 13. juli 2007 av Samegerilja
The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 når du for en forespørsel opp på kartet så kan du enten akseptere den eller ikke god ta den og da lander den akkurat der squadleader merka på kartet ikke 1mm bortenfor skjekt om du skal lande supply på et tak
Dernel Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Su trykker på caps lock, og da kommer menyen opp. så trykker du bare påd et du vil ha og setter de ut på mapet hvor folk har bedtom det. Hvis en squad leadwer ber om vecihle eller supplies drop, blinker det et ikon med bilde av det på kartet.
hightow Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Jaja, vet alt det der! Men lurer på hvordan jeg sender ut de og de tingene... Vet hvordan du gjør det, men når f.eks. en spørr om "Vehicle" osv, er det da en hot key sånn gjør at jeg sender den rett til han, eller må jeg lete på kartet, så sende den manuelt? 9067080[/snapback] Du lurer på hvordan du sender ut de tingene, men samtidig vet du hvordan du gjør det ... Et annet tips fra meg: En commander som løper rundt og vil være med i krigen får som regel en mutiny vote mot seg - iallefall fra meg.
Dernel Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Jaja, vet alt det der! Men lurer på hvordan jeg sender ut de og de tingene... Vet hvordan du gjør det, men når f.eks. en spørr om "Vehicle" osv, er det da en hot key sånn gjør at jeg sender den rett til han, eller må jeg lete på kartet, så sende den manuelt? 9067080[/snapback] Du lurer på hvordan du sender ut de tingene, men samtidig vet du hvordan du gjør det ... Et annet tips fra meg: En commander som løper rundt og vil være med i krigen får som regel en mutiny vote mot seg - iallefall fra meg. 9068948[/snapback] Ja, en commander skal ligge på samme plassenhele tida. Fitghting commander får jo aldri gjort noe.
Samegerilja Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 når du for en forespørsel opp på kartet så kan du enten akseptere den eller ikke god ta den og da lander den akkurat der squadleader merka på kartet ikke 1mm bortenfor skjekt om du skal lande supply på et tak 9067188[/snapback] Du kan også zooome langt inn på selve stedet du skal droppe, så å treffe et tak eller noe annet skal godt gjøres. Dessuten er det så oversiktlig at du ser detaljene på brettet.
The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 (endret) Du kan også zooome langt inn på selve stedet du skal droppe, så å treffe et tak eller noe annet skal godt gjøres. Dessuten er det så oversiktlig at du ser detaljene på brettet. 9069336[/snapback] Jepp du kan zoome så langt inn at du ser infaterie løper og granatene sprenger Endret 13. juli 2007 av The Ghost
Campin Carl Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Jaja, vet alt det der! Men lurer på hvordan jeg sender ut de og de tingene... Vet hvordan du gjør det, men når f.eks. en spørr om "Vehicle" osv, er det da en hot key sånn gjør at jeg sender den rett til han, eller må jeg lete på kartet, så sende den manuelt? 9067080[/snapback] Du lurer på hvordan du sender ut de tingene, men samtidig vet du hvordan du gjør det ... Et annet tips fra meg: En commander som løper rundt og vil være med i krigen får som regel en mutiny vote mot seg - iallefall fra meg. 9068948[/snapback] Uansett hva jeg gjør som commander ender opp med at jeg får en mutiny vote mot meg, hvis jeg får 75% mot meg så går jeg av med vilje, men hvis han som blir commander etter meg eller ingen gidder og bli commander etter meg så er det teamkill som premie. men du kan desverre ikke gi folk kjøretøy i 2142, men de tingene du kan gi er: Supply drop, forsyninger, reparer, healer og gir ammo EMP strike, stopper all kjøretøy aktivitet i noen sekunder orbital strike, artilleri som dekker et passe stort område. Mvh Campin carl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå