JohnsonsWhatever Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Hvordan får jeg full skjerm av "analysatorer" tingen, sånn grafisk greier når du hører på musikk som beveger seg etter musikken? Trenger jeg plugin til Amarok eller noe? Andre som har smarte råd? Trenger avspiller som har det der, og liste med streams.
AlecTBM Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 (endret) Amarok er genial når det kommer til lyd stream. På norsk så heter det lydbilder trur jeg. Men du må ha installert en pakke. Hvis den ikke er installert så står det hvilken pakke som mangler. EDIT: Lydbilder ligger under verktøy EDIT2: Pakken du må innstalerte "libvisual-0.4-plugins" her hos meg EDIT3: Får å få fullskjerm høyreklikker du på den øverste linja som den X'n står på. Velg avansert -> fullskjerm Endret 13. juli 2007 av AlecTBM
jorgis Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Alternativt kan du bare høyreklikke på selve visualizer-grafikken, så popper den opp i fullskjerm.
JohnsonsWhatever Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Det gikk seg bra, tusen takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå