Gå til innhold

Bort fra Nutel


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har hatt Nutel en stund. Regningene blir større enn det prislistene deres tilsier, men det kan jeg leve med.

 

Det jeg imidlertid ikke kan leve med, er at det bare er surr med regningsutsendelsene. Av og til kommer regninger, av og til ikke. Noen ganger kommer det direkte en inkassosak, uten noen regning først. Og det til tross for at jeg har Efaktura.

 

Så, hvilke selskaper sender regninger på en orndtlig måte? Jeg vil hate å gå til de store, men ender vel heller opp hos STjelenor enn å fortsette dette tullet. Joa, jeg sparer noen kroner, men bruker timer hver måned for å snakke med kundeservice og inkassobyrå. Det er virkelig ikke verdt det lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er vel ulempen med nye småselskaper.

 

Om å gjøre å kapre nye kunder. Middelet er lave priser. Så får de gjerne et rush de ikke er dimensjonert for.

 

Så går en del av dem konk, fordi de ikke kan drive regningssvarende, eller de blir kjøpt opp. Easy come, easy go.

 

Lurer forresten hvor lenge One Call kan holde det gående med sin utrolige prispolitikk. Er fristet til å opprette noen abonnement der, men vet jo ikke hvor lenge de holder ut i det utrolig harde markedet.

Lenke til kommentar

Er fristet til å opprette noen abonnement der, men vet jo ikke hvor lenge de holder ut i det utrolig harde markedet.

9079965[/snapback]

 

Du kan kun opprette ett abonnement per personnummer hos One Call. Ved ønske om flere må du avtale med deres kundeservice.

9079994[/snapback]

 

 

OK, takk for opplysningen!

 

Vet du forresten om det er noen minstepris for trafikk pr måned når man velger faktura-abonnementet (det jeg vil ha)?

Lenke til kommentar

Vet du forresten om det er noen minstepris for trafikk pr måned når man velger faktura-abonnementet (det jeg vil ha)?

 

9080153[/snapback]

 

Nei, det er ikke noe minstepris for trafikk hos OneCall. Jeg ble fortalt av kundesrvice at de ikke sender ut noen faktura hvis forbruket en måned ligger på kr 0,-

Lenke til kommentar

Ikke før og holde med nutel men er også kunde dær...(vært sia di startet opp)

 

 

snakket med dem nu i forje mnd da det blei mye rot..og di har netopp byttet datasystemer påsto dem..men ellers har alt funger fint fra nutel,båte på mitt og kjeringa sitt abonemang...synes det er genialt med nutel fritid,ringer og sender sms og mms så mye jeg vil

Lenke til kommentar

Vet du forresten om det er noen minstepris for trafikk pr måned når man velger faktura-abonnementet (det jeg vil ha)?

 

9080153[/snapback]

 

Nei, det er ikke noe minstepris for trafikk hos OneCall. Jeg ble fortalt av kundesrvice at de ikke sender ut noen faktura hvis forbruket en måned ligger på kr 0,-

9080196[/snapback]

 

Det kan jo gå lang tid uten at det blir særlig mer enn kr 0,- dersom man ringer til vanlige numre under 2 timer og sender mindre enn 90 SMS i måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...