Digidice Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Har hatt dette problemet en god stund nå, og jeg har altid trodd det va skjermdriveren som var problemet. Så jeg avinstalerte den og instalerte den nyeste Nvidia driveren som kom nyligt og sliter med det samme enda. Hver gang jeg starte en video fra vg.no så krasjer hele explorer. Noen som har en løsning på dette ?
Supervisor Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Ofte har jeg samme problem, men med Opera. Foreløpig har jeg ingen løsning på dette.
Digidice Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Oppdater flashspilleren deres. www.adobe.com. 9064727[/snapback] Gjorde det og, samme enda. krasjer hver gang jeg skal se en video.
Digidice Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Skrevet 21. juli 2007 Oppdater flashspilleren deres. www.adobe.com. 9064727[/snapback] Gjorde det og, samme enda. krasjer hver gang jeg skal se en video. 9068528[/snapback] Får bumpe denne litt videre, for jeg sliter enda med at det krasje når jeg starter en video. Har prøvn og instalert Opera, og det samme skjer da når jeg starte en video fra vg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå