Gå til innhold

Plasser på the eXperience, velge selv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som har kjøpt gamerbilletter sitter på et eget område som er skilt fra resten av deltagerne. Det blir derfor vanskelig å sette dere sammen.

9071255[/snapback]

 

Har ikke selv tenkt meg på X, men synes det der ikek virker serlig seriøst.

Vet ikke om du noen gang har spilt på LAN med clan, men når man reiser på LAN med en clan så forventer man å få sitte sammen. Og spessielt når det er eget gamerområde.

 

Så visst MYM o.l. kommer på X så er det ikke garantert at de kan sitte sammen?

 

Er jo ikke noe problem å slenge opp et reg-kart ala TG sitt for å rege hvor folk vil sitte på gamer området også.

Lenke til kommentar

Saken er at de som kjøper gamerbillett får sitte på et eget sted, som er litt skjermet fra resten av deltagerne på lanet. Dette for at de som gamer skal slippe folk som løper frem og tilbake hele tiden.

 

De kan sitte sammen så mye de lyster, men da må alle i klanen kjøpe en gamerbillett (evt. la være å kjøpe gamerbilett og heller kjøpe en vanlig og sitte sammen med resten av deltagerne. Jeg ser ikke helt problemet her nå.

 

Det kommer et seatmap, slik at man kan bestemme plasser, men det kommer ikke før nærmere lanet.

Lenke til kommentar
Nå er jeg ganske engstlig, alle i clanen min kjøper vær sin billet(gamer ticket ofc)

9064215[/snapback]

De som har kjøpt gamerbilletter sitter på et eget område som er skilt fra resten av deltagerne. Det blir derfor vanskelig å sette dere sammen.

9071255[/snapback]

De kan sitte sammen så mye de lyster, men da må alle i klanen kjøpe en gamerbillett (evt. la være å kjøpe gamerbilett og heller kjøpe en vanlig og sitte sammen med resten av deltagerne. Jeg ser ikke helt problemet her nå.

 

Det kommer et seatmap, slik at man kan bestemme plasser, men det kommer ikke før nærmere lanet.

9108453[/snapback]

Første posten din sier jo det motsatte av den andre posten, men så lenge den siste er rett så håper jeg at dere for opp seatmap med en gang. .men på LAN skal vi uansett :w00t:

Lenke til kommentar
Saken er at de som kjøper gamerbillett får sitte på et eget sted, som er litt skjermet fra resten av deltagerne på lanet. Dette for at de som gamer skal slippe folk som løper frem og tilbake hele tiden.

 

De kan sitte sammen så mye de lyster, men da må alle i klanen kjøpe en gamerbillett (evt. la være å kjøpe gamerbilett og heller kjøpe en vanlig og sitte sammen med resten av deltagerne. Jeg ser ikke helt problemet her nå.

 

Det kommer et seatmap, slik at man kan bestemme plasser, men det kommer ikke før nærmere lanet.

9108453[/snapback]

 

Her sier du jo imot det som er sagt i ditt første svar. Er to helt forskjellige svar på samme spørsmål.

 

Så kan du gi et skikkelig svar?

Når alle i klanen har kjøpt gamer ticket, blir det da mulighet for at man får plassere seg ved siden av hverandre, eller blir man plassert random?

 

Vurderer å dra på X for å stille i CS compo, og kommer da til å bestille gamerticket (samme gjelder resten i clanen). Men visst det blir sånn at man ikke har mulighet til å velge hvordan man selv vil sitte så er det ikke vits.

Endret av tondren
Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det så har bare mathias lest feil på førsteposten. Han trodde sikkert noen i klanen kjøpte gamerbillet og at du og noen andre kjøpte vanlig billett. Og siden gamer-billeten og den vanlige billeten avgjør om dere skal sitte i den rolige eller vanlige delen av lanet, og disse er klart avskilt, så blir det jo vanskelig å sitte sammen om dere kjøper forskjellige typer billetter. Men det du egentelig mener her, er at alle har kjøpt gamer billett, sant?

 

Det mathias så sier er at seating skjer senere. Jeg har ingen bekreftelse på det jeg sier her nå, men sånn det pleier å foregå er at en er seatleader for clanen og reserverer plasser til alle i clanen, vedsiden av hverandre, eller noe annet slikt. Uansett om det er slik det skjer, eller på noen annen måte, så selvfølgelig får man sitte vedsiden av hverandre, også i gamer avdelingen. Halve lanet er jo det sosiale, og klart da er det jo viktig at du sitter vedsiden av noen du trives med, og du kjenner. Så, ikke bekymre deg for det. Bare følg med på når seatmapet åpner så burte det komme info rundt dette :)

 

Jeg har ingen bekreftelse på det jeg her sier, men ville si det var rart om det ikke var slik :)

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

det blir spank på tx Mathias :love:

 

men en ting, blir det på en måtte regging av clanen din eller noe ? Så må de "sende søknad" eller noe på en måte? Eller blir det sånn at jeg skriver opp at vi skal være clan, så bare skriver jeg e-mailen dems eller noe? Altså på seatmappet der vi skal sitte. Er jo viktig også hvem som sitter i midten osv ;)

Endret av Silo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...