Gå til innhold

En fantastisk telefon!


Anbefalte innlegg

Hei alle Touch venner!

'

Har nå lest gjennom alle trådene i dette forumet, veldig mye bra info!

Selv har jeg hatt touchen siden midten av juni..... kjøpt i hong kong.

 

Jeg er UTROLIG fornøyd med den! Ikke noe problem med engelsk ROM (men er veldig spent på den norske...)

Har tidligere hatt både I.mate K.jam og HtC Tytn, begge har kræsjet mye og hengt seg opp.

Men Touch er stødig som bare det. Kribler i kroppen når jeg ser på den enda jeg nesten har hatt den en måned nå:)

 

Vel ble litt skryt her nå, men ser at det er mange som lurer på om de skal kjøpe.

Dette er uten tvil den feteste tlf jeg har hatt.

 

Det er klart hvis du går fra Nokia til denne er det nok litt uvant istarten. (men det venner man seg fort til)

Men for folk som ar vant med Windows mobil. er den helt konge!

 

vel vel

 

Skrytehilsen fra

 

Espen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei alle Touch venner!

'

Har nå lest gjennom alle trådene i dette forumet, veldig mye bra info!

Selv har jeg hatt touchen siden midten av juni..... kjøpt i hong kong.

 

Jeg er UTROLIG fornøyd med den! Ikke noe problem med engelsk ROM (men er veldig spent på den norske...)

Har tidligere hatt både I.mate K.jam og HtC Tytn, begge har kræsjet mye og hengt seg opp.

Men Touch er stødig som bare det. Kribler i kroppen når jeg ser på den enda jeg nesten har hatt den en måned nå:)

 

Vel ble litt skryt her nå, men ser at det er mange som lurer på om de skal kjøpe.

Dette er uten tvil den feteste tlf jeg har hatt.

 

Det er klart hvis du går fra Nokia til denne er det nok litt uvant istarten. (men det venner man seg fort til)

Men for folk som ar vant med Windows mobil. er den helt konge!

 

vel vel

 

Skrytehilsen fra

 

Espen :)

9063713[/snapback]

 

 

Hva er det som er så fantastisk med HTC Touch ? :) Prøver å provosere litt her..hmm! HTC Touch har ikke noe som ikke tidligere PDAer har, bortsett fra eyecandy / irriterende navigasjon!

Lenke til kommentar
Hva er det som er så fantastisk med HTC Touch ? :) Prøver å provosere litt her..hmm! HTC Touch har ikke noe som ikke tidligere PDAer har, bortsett fra eyecandy / irriterende navigasjon!

9131702[/snapback]

Windows mobiler er ikke som andre, de er langt mere PC'er enn andre mobiler. Dette gir ufattelige muligheter, men gir også noen utfordringer.

 

Hvis du virkelig ønsker å sette deg litt inn i hvordan HTC Touch fungerer bør du se denne videoen. Det er en 25 minutter lang sammenligning mellom HTC Touch og IPhone:

http://www.wmexperts.com/reviews/smackdown...part_2_vid.html

 

Touch'en har også en stor norsk fanskare som er aktive blant annet på dette forumet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=777130&st=0

 

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...