Gå til innhold

Offisielle WM 6 til HTC TyTN (!?)


Megnus

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da nedlastningshastigheten fra HTC e-Club er pissetreig (4-5 kB/sek), og det faktum at moderatoren på forumet til smartmobil.no fjerner alle nedlastningslinkene der, lastet jeg heller ned oppdateringen fra den "vanlige" plassen for PocketPC-relaterte ting. Dere som fikler/oppgraderer Windows Mobile-baserte telefoner vet helt sikkert hvilken side det er snakk om :)

 

Mitt førsteinntrykk av WM6 på min TyTN er at det er blitt vesentlig kjappere respons i menyene. Innstillinger for ekstern GPS er aktivert som standard i Innstillinger\System, og ringe/meldingslyder er etter min smak langt mer behagelige å høre på. Innebygd Windows Update er også en kjekk ting å ha.

 

3 ting som irriterer meg med WM6:

 

- Kontakter viser både telefonkontakter og SIM-kontakter, jeg foretrekker selv å vise SIM-kontaktene kun i SIM Manager.

- Man kan ikke slå av "popup"-ene som kommer ved sending og mottak av SMS, det kunne man i WM5 gjøre med et programet "fit4cat Hermes Tweaker".

- Og man kan FREMDELES ikke lukke programmer ved å trykke på "X"-knappen øverst til høyre. Utrolig at det skal være sånn ennå, selv i WM6! Jeg får legge inn WisBar Lite igjen...

 

Men sånn totalt sett, er jeg fornøyd med WM6. Denne vil forlenge levetiden på min TyTN ganske betraktelig (har hatt den siden den ble lansert på markedet), på den måten at jeg ikke føler behovet for å måtte kjøpe TyTN 2...

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar
På min HTC p3600 Trinity kan jeg gå i oppgavebehandling og huke av for om man vil lukke programmer _helt_ ved å holde inne X i noen sekunder... verdifull fiks greie... men har ikke sett denne funksjonen på feks p3300...

9441406[/snapback]

THacker, tusen takk for tipset! Jeg fant dette valget på Innstillinger\System\Oppgavebehandling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...