ostov Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Heisann! Jeg lasta ned wow her om dagen med sånn 10dagers account. Hvordan kan jeg kjøpe lenger tid? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) du drar på en butikk å kjøper spillet. å får en cd-key som du kan registrere deg med. Endret 12. juli 2007 av redsword Lenke til kommentar
ostov Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Kan jeg ikke kjøpe den på nett? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kan jeg ikke kjøpe den på nett? 9062983[/snapback] du kan kjøpe wow på nett ja. hos absoluttspill.no da får du spillet tilsendt i posten med cde key og alt og 30 dagers gratis spilling Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Blizzard er desverre ikke like geniale som Funcom og SoE på dette området Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det er nå uansett mye triveligere å ha boksen i hylla Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det skal kunne gå an å kjøpe key på nett. Litt dyrt men fullt mulig! Inne i account management og lese FAQ og litt forskjellig. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 det billigste er å dra på en butikk Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Var på jakt en periode etter å kjøpe WoW online. Fant det aldri. Det var kun online butikker for tilsending av WoW spill over snail mail. I dag vil de som er litt fremtidsrettet ikke stikke på butikken for å kjøpe (det er f.eks søndag og du har drittlyst på spillet nå!) eller bestille over online butikk (du gidd jo ikke vente 1-2 dager. det er i dag du vil spille. impulsivt). Derfor burde de som leverer WoW lage mulighet for online bestilling. Irriterte jævlig den gang jeg helt sikkert hadde kjøpt den. Men endte dermed opp å kjøpe den 1 år seinere i butikken når jeg kom over den. Dermed tapte Blizzard kanskje 2 x 12 mnd'er med abo fra meg (og sikkert en god del på verdensbasis) Lenke til kommentar
Dʋgɢtung Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Var på jakt en periode etter å kjøpe WoW online. Fant det aldri. Det var kun online butikker for tilsending av WoW spill over snail mail. I dag vil de som er litt fremtidsrettet ikke stikke på butikken for å kjøpe (det er f.eks søndag og du har drittlyst på spillet nå!) eller bestille over online butikk (du gidd jo ikke vente 1-2 dager. det er i dag du vil spille. impulsivt). Derfor burde de som leverer WoW lage mulighet for online bestilling. Irriterte jævlig den gang jeg helt sikkert hadde kjøpt den. Men endte dermed opp å kjøpe den 1 år seinere i butikken når jeg kom over den. Dermed tapte Blizzard kanskje 2 x 12 mnd'er med abo fra meg (og sikkert en god del på verdensbasis) 9064803[/snapback] Ja, jeg tror de ville hatt meg tilbake som kunde etter en kjedelig søndag uten fotball også. Heldigvis for min del - pleier suget å gå over når hverdagen kommer igjen. Det er nesten litt merkelig at de ikke selger spillet online med mulighet for å laste ned vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå