Gå til innhold

Kjøpe wow over nett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på jakt en periode etter å kjøpe WoW online. Fant det aldri. Det var kun online butikker for tilsending av WoW spill over snail mail.

I dag vil de som er litt fremtidsrettet ikke stikke på butikken for å kjøpe (det er f.eks søndag og du har drittlyst på spillet nå!) eller bestille over online butikk (du gidd jo ikke vente 1-2 dager. det er i dag du vil spille. impulsivt).

Derfor burde de som leverer WoW lage mulighet for online bestilling. Irriterte jævlig den gang jeg helt sikkert hadde kjøpt den. Men endte dermed opp å kjøpe den 1 år seinere i butikken når jeg kom over den. Dermed tapte Blizzard kanskje 2 x 12 mnd'er med abo fra meg (og sikkert en god del på verdensbasis)

Lenke til kommentar
Var på jakt en periode etter å kjøpe WoW online. Fant det aldri. Det var kun online butikker for tilsending av WoW spill over snail mail.

I dag vil de som er litt fremtidsrettet ikke stikke på butikken for å kjøpe (det er f.eks søndag og du har drittlyst på spillet nå!) eller bestille over online butikk (du gidd jo ikke vente 1-2 dager. det er i dag du vil spille. impulsivt).

Derfor burde de som leverer WoW lage mulighet for online bestilling. Irriterte jævlig den gang jeg helt sikkert hadde kjøpt den. Men endte dermed opp å kjøpe den 1 år seinere i butikken når jeg kom over den. Dermed tapte Blizzard kanskje 2 x 12 mnd'er med abo fra meg (og sikkert en god del på verdensbasis)

9064803[/snapback]

Ja, jeg tror de ville hatt meg tilbake som kunde etter en kjedelig søndag uten fotball også. Heldigvis for min del - pleier suget å gå over når hverdagen kommer igjen.

Det er nesten litt merkelig at de ikke selger spillet online med mulighet for å laste ned vil jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...