Gå til innhold

Philips 47PFL9532D/10 lcd tv, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg begynner å bli en smule dritt lei og vente på Sony sin 46W2000 fra netshop som jeg har hatt under bestilling siden den 13.6 (1-3 dager leveringstid my ass)

Så da har jeg begynt å se meg om etter andre muligheter og har funnet denne tven:Philips 47"

Noen som har erfaringer med Philips lcd tver? For meg så virker skjermen som et greit kjøp og den vil kun koste meg 1k mer enn sonyen...

Spesifikasjoner:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bilde/skjerm

Bredde/høyde forhold : 16:9

Lysstyrke : 550 cd/m²

Kontrastforhold (typisk) : 1200:1

Dynamisk skjermkontrast : 8000:1

Svartid (typisk) : 6 ms

Visningsvinkel : 176º (H) / 176º (V)

Diagonal skjermstørrelse (tommer) : 47 tomme

Diagonal skjermstørrelse (cm) : 119 cm

Skjermtype : LCD Full HD W-UXGA Act. Matrix

Paneloppløsning : 1920 x 1080p

Fargebehandling : 4 billioner farger (14 bit RGB)

Bildeforbedring : Pixel Plus 3 HD, HD Natural Motion, Dynamisk kontrastforbedring, 1080p 50 / 60 Hz behandling, 1080p 24 / 25 / 30 Hz behandling, 3/2 - 2/2 motion pull down, 3D-kamfilter, Active Control + lyssensor, Jagged Line Suppression, Progressive Scan, Pulse Killer Chip, WideScreen Plus

Skjermforbedring : Skjerm med antirefleksbelegg

Ambilight

Ambilight-funksjoner : 2-kanalers Ambilight, Autoadaptiv til videoinnhold, Effektiv lampe, lavt energiforbruk, Full drift i standby

Ambilight-lyssystem : LED med bredt fargespekter

Dimmefunksjon : Manuell og via lyssensor

Støttet skjermoppløsning

Datamaskinformater : 640 x 480, 60 Hz, 800 x 600, 60 Hz, 1024 x 768, 60 Hz, 1280 x 1024, 60 Hz, 1360 x 768, 60 Hz, 1920 x 1080i, 60 Hz, 1920 x 1080p, 60 Hz

Videoformater : 480i, 60 Hz, 480p, 60 Hz, 576i, 50 Hz, 576p, 50 Hz, 720p, 50, 60 Hz, 1080i, 50, 60 Hz, 1080p, 24 Hz, 25 Hz, 30 Hz, 1080p, 50 Hz, 60 Hz

Lyd

Utgangseffekt (RMS) : 2 x 8 W

Lydforbedringer : Digital signalbehandling, Dynamisk bassforbedring, Grafisk equaliser

Lydsystem : Virtual Dolby Digital, BBE

Høyttalere

Innebygde høyttalere : 4

Høyttalertyper : Integrerte basshøyttalersyst. med wOOx, Dome-diskanthøyttaler

Anvendelighet

Barnebeskyttelse : Barnesikring + foreldrekontroll

Klokke : Smart Clock

Enkel installering : Automatisk programnavngiving, Automatic Channel Install (ACI), Automatic Tuning System (ATS), Automatisk lagring, PLL-digital innstilling, Plug & Play

Enkel bruk : 4 favorittlister, Automatisk volumutjevning, Delta Volume per forh.innst., Grafisk brukergrensesnitt, Visning på skjermen, Programliste, Innstillingsassistentveiviser, Sidekontroll

Elektronisk programguide : Nå + neste EPG, 8-dagers elektronisk programguide

Fjernkontroll : TV

Fjernkontrolltype : RC4450

Skjermformatjusteringer : 1080p punkt-for-punkt-visning, 4:3, 6 Widescreen-modi, Autoformat, Movie expand 14:9, Movie expand 16:9, Bytte av teksting og overskrift, Superzoom, Widescreen

Bilde i bilde : Dobbel tekstskjerm

Tekst-tv : 1200-siders hypertekst

Tekst-TV-forbedringer : Vaneovervåking, Programinformasjonslinje

Fastvareoppgraderbar : Automatisk fastvareoppgrad.-veiviser, Fastvare kan oppgraderes via USB

Multimedia : Digital media reader (leser), USB autobreak-in

Multimedieprogrammer

Multimedietilkoblinger : USB-minneklasseenhet, USB

Avspillingsformater : MP3, Lysbildefiler (.alb), JPEG-stillbilder, MPEG1, MPEG2

Tuner/mottak/sending

Antenneinngang : 75 ohm koaksial (IEC75)

TV-system : DVB COFDM 2/8k

Videoavspilling : NTSC, SECAM, PAL

DVB : DVB-bakkesignal*

Tunerbånd : Hyperbånd, S-kanal, UHF, VHF

Tilkoblingsmuligheter

Ext 1 Scart : Audio v/h, CVBS inn/ut, RGB

Ext 2 Scart : Audio v/h, CVBS inn/ut, RGB

Ext 3 : YPbPr, Audio v/h inn

Ekst. 4 : HDMI

Ext 5 : HDMI

Ext 6 : HDMI

Front-/sidetilkoblinger : Audio v/h inn, CVBS inn, Hodetelefonutgang, S-video inn, USB

Andre tilkoblinger : Analog audio venstre/høyre ut, S/PDIF inn (koaksial), S/PDIF ut (koaksial), Vanlig grensesnitt

Effekt

Omgivelsestemperatur : 5 °C til 35 °C

Lysnett : AC 220–240 V +/- 10 %

Strømforbruk : 293 W

Effektforbruk i standby : 0,78 W

Tilbehør

Vedlagt tilbehør : Dreibart bordstativ, RF-kabe

l Endret av Manx
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg å høre om noen har erfaringer med dette produktet. I motsetning til mange andre TV'er, så er det komplett umulig å finne en review på nett av akkurat denne.

Skrevet

Philips 47PFL9532 er uten tvil et av det grommeste skjermene på markedet nå, og den går nok forbi Sony'en når det gjelder kontrast/sortnivå og skarphet. Designet er også upåklagelig.

Har testet skjermen med DVD via scart og HDMI, Blu-ray via komponent 1080i, og har bare sett gode resultater. En av forskjellene fra det andre Philips tv'ene er at denne også har Digital Natural Motion på HD-signaler. Nice!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...