Gå til innhold

Hilke prosesser kan jeg avslutte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg lurer på om jeg kan avslutte noen av disse prosessene: http://bildr.no/view/84544 for at det skal gå litt fortere når jeg spiller. PS!Har avsluttet NOD32 men vises fortsatt med prosessene. kan jeg avslutte det der og? takker for alle svar! :)

9059307[/snapback]

 

Dersom du vil ha en smidigere og kvikkere pc kan du jo innstalere et program som heter Ccleaner og der evt velge å la vær å starte alle de programmene som ikke er nødvendige (gjøres i ccleaner programmet ) samt kjøre en diskoprydding som ikke sletter noe den ikke skal .

Er du godt kjent med registeret kan du gjøre dette selv der, men hvis ikke lar du vær!

Gi denne en sjanse så vil du bli positiv overasket :-)

Endret av flydman
Lenke til kommentar
Har Ccleaner fra før av :p men får kikke på den. ;)

9059486[/snapback]

 

Kikk under verktøy og der hva som skal starte , der er det lett å se , som feks om det er norton "som da er greit starter "

eller om det er slikt som nero cd check eller lign som ikke trengs før du selv starter programmet, eller div video avspillere eks realplayer osv.

Vær litt kritisk her selfølgelig :-)

Lenke til kommentar
Du kan og stoppe : pcmservice + realsced +apdproxy + qttask + nmbgmonitor

9059668[/snapback]

 

Så jeg kan fjerne PCMService både fra prosesser som holder på og oppstart? så og det forrige innlegget. scanner da med Ccleaner?

Endret av sunde1990
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...