Gå til innhold

levere inn xbox, kjøpe ny senere?


Pixl.

Anbefalte innlegg

er nå på hytta med en ny xbox 360.

har også fått lovet at om xboxen ryker etter jeg kommer hjem så følger garantien på den når jeg kommer dit.. så garantien holder..

men det kan bli litt trøbel når jeg skal hjem med den(dunk og slikt i koferten..lite plass :blush: )

bør jeg da benytte meg av elkjøps 30 dagers byttefrist og levere den her får så og kjøpe meg en ny når jeg kommer hjem? er desuten 400 kr billigere hjemme på min nærmeste elkjøp der..

 

Takk for svar, på forhånd.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men vil dette da påvirke saved games og slikt??

har selv en online gold konto + at brodern har en sølv.. vet at min gamescore er lagret online, men hva med hans??

vil vi miste saved games, gamescore(på sølv kontoen) og slikt eller er det noe jeg kan gjøre for og unngå det??

Lenke til kommentar
enkelt og greit, Ja! 400 kr spart, samt ekstra kostnad for hellkjøp, kjør på!

9060295[/snapback]

 

Kvalmt! :nei::thumbdown:

9076990[/snapback]

 

Ikke med tanke på hvor mye sorg og trøbbel elkjøp har gitt meg som kunde opp gjennom årene. Tatt seg betaling for å reparere ting som skal gå på garanti, kaste produkt som var på reperasjon uten å gi beskjed, selge demoprodukt som nytt, osv... What comes around, goes around!

Lenke til kommentar
enkelt og greit, Ja! 400 kr spart, samt ekstra kostnad for hellkjøp, kjør på!

9060295[/snapback]

 

Kvalmt! :nei::thumbdown:

9076990[/snapback]

 

Ikke med tanke på hvor mye sorg og trøbbel elkjøp har gitt meg som kunde opp gjennom årene. Tatt seg betaling for å reparere ting som skal gå på garanti, kaste produkt som var på reperasjon uten å gi beskjed, selge demoprodukt som nytt, osv... What comes around, goes around!

9079742[/snapback]

 

Er nok en grunn til at det ikke gikk på garantien! Er faktisk svært lite som gjelder innenfor der.. (dessverre) men sånn er det bare...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...