bigx Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hei meg og en kompis vil spille mot hverandre på Counter Strike via steam eg sitter hjemme hos meg, og han hjemme hos seg. så vist e går inn på en bane der det ikke er folk, og gir ip adressen til kompisen min, og han skriver "connect + ip adresse" å når han kommer inn, så finner vi ikker hverandre. vi springer rundt der alene.. men vist eg går inn på en server der det spiller andre folk, så finner eg dei, men vist kompisen min kommer inn der, så finner eg ikke han:S hva er feilen? Endret 12. juli 2007 av bigx
Steina Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Flere servere på samme IP med forskjellig port? Eventuelt dere finner ikke hverandre fordi dere bare dør før dere kommer så langt?
Prusk Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Flere servere på samme IP med forskjellig port? Eventuelt dere finner ikke hverandre fordi dere bare dør før dere kommer så langt? 9057850[/snapback] :!: Sansynligvis flere servere på samme IP. Last ned Xfire, registrer dere, og join via den.
Looke Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 hva med å bare adde serveren på favorites også sjekke at navnene stemmer overens også joine? høres ut som et litt rart problem om dere skriver inn riktig ip : og port
Jooakim Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 (endret) Sansynligvis flere servere på samme IP. Last ned Xfire, registrer dere, og join via den.9057871[/snapback] Alt for å gjøre det vanskelig, samt laste ned et program som monitorerer hva en bruker PC-en til? Klikk dere inn på Friends/Venner på Steam, høyreklikk på vennen din og join server. Endret 14. juli 2007 av Jooakim
bigx Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 Sansynligvis flere servere på samme IP. Last ned Xfire, registrer dere, og join via den.9057871[/snapback] Alt for å gjøre det vanskelig, samt laste ned et program som monitorerer hva en bruker PC-en til? Klikk dere inn på Friends/Venner på Steam, høyreklikk på vennen din og join server. 9070157[/snapback] har prøvd det meste, men finner uansett ikke hverandre:P er noe merkelig her. hehe har prøvd å gått inn på samme ipen, men ser ikke hverandre der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå