Killer_DT Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Den der må du desverre forklare litt mer. Kan ikke helt forstå hva jeg har gjort som skal føre til min totalklassifisering som "barnslig"
MadsFN Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Planlegger du å drive med pengespill i WoW, så kan jeg informere deg om at det er ulovlig. Altså ikke lov å spille om gull i WoW. 9057128[/snapback] Er det ikke? Guilden har jo store rolle konkuranser om gull mens man venter på slackers... Alle betaler 10g, høyeste roll tar alt.. alt for 100-250g Vanvittig gøy å spille
øl_i_tastaturet Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Planlegger du å drive med pengespill i WoW, så kan jeg informere deg om at det er ulovlig. Altså ikke lov å spille om gull i WoW. 9057128[/snapback] Er det ikke? Guilden har jo store rolle konkuranser om gull mens man venter på slackers... Alle betaler 10g, høyeste roll tar alt.. alt for 100-250g Vanvittig gøy å spille 9071397[/snapback] Ja kan tenke meg det er artig å spille Prøvde meg faktisk i /1 en gang selv, men fikk streng beskjed om at det var ulovlig Men kan jo ikke akkurat bli tatt for det egentlig. Skjønner ikke hvorfor det skal være ulovlig på "lukkede" områder, aka partys/raids.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå