Gå til innhold

Hvordan velge S-Video på Philips DVDR70

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har en Philips DVDR70 Opptaker som jeg vil koble en s-videokabel fra pcen til. Det er en S-Video tilkobling foran på spilleren, men det skjer ikke noe når jeg kobler til kabelen. Det er ikke noe med signalet, siden jeg får bilde på vhs spilleren, men i svarthvit (gammel vhs spiller). Er det noen som vet hvordan jeg kan få fram signalet på den opptakeren. Litt fint å få kobla til videokameraet og fått over noen filmer til dvd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøv å trykke MONITOR først for å aktivere tuneren. Mulig du må trykke 0 også før CH+/CH-.

Endret av Mr D
Skrevet

Når denne tråden likgodt er oppe og går. Det er ikke noen som vet hvordan jeg får sendt signalene via antennekabelen. På videospilleren var det bare å koble til kabelen og søke inn på tven. Fuinker ikke nå. Noe jeg må aktivere før jeg kan sende signalet via antennekabelen?

Skrevet

Denne maskinen og de fleste andre DVD-opptakere har ikke RF-modulator (dvs at du ikke kan få bilde fra DVD-opptakeren på antennekabelen). Du må bruke scart, s-video eller kompositt (CVBS).

Skrevet (endret)

Ok.. Det er ihvertfall en sånn Ant. Out bak. Hva er det den er til da?

EDIT: Er det noe utstyr jeg kan bruke får å få bilde via ant. kabelen? Så billig som mulig.

Endret av Toffer91
Skrevet
Ok.. Det er ihvertfall en sånn Ant. Out bak. Hva er det den er til da?
For å sløyfe igjennom antennesignalet til TV-en slik at den kan fungere selvstendig,

Er det noe utstyr jeg kan bruke får å få bilde via ant. kabelen? Så billig som mulig.
Clas Ohlson har RF-modulator til kr 298,-.

Hva skal du med det? Det blir relativt dårlig bilde. Hvis du har en TV som er så gammel/dårlig at den bare har antenneinngang ville jeg heller brukt penger på en litt bedre TV for å se DVD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...