Gå til innhold

Hvor rask internett-linje blir det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vell, det er nok bare rykter å få tak i forløbig ville jeg tro. Blir nok offentlig gjort på nettsiden så fort noe er bestemt. Men det blir nok en helt ok linje i forrhold til størrelsen på lanet.

Skrevet

Kommer det til å nerme seg hastigheten det var på internettet sist TG tror dere? (3ganger 2gbit hvis jeg husker rett)

Skrevet

Uansett linje så skal nok vi brukere greie å laste så hardt at du browser med modem fart, så det er ikke noe å bekymre seg over hehe :p

2Gb porter :D hehe

• 3 uker senere...
Skrevet
Kommer det til å nerme seg hastigheten det var på internettet sist TG tror dere? (3ganger 2gbit hvis jeg husker rett)

9064384[/snapback]

The Gathering 07 hade 2Gb/s. Hastigheten på hwx i år annonseras säkerligen på hemsidan såfort det är bestämt.

Skrevet
Uansett linje så skal nok vi brukere greie å laste så hardt at du browser med modem fart, så det er ikke noe å bekymre seg over hehe :p

2Gb porter :D hehe

9065662[/snapback]

du får bare 1x 100mbit linje fra core switchen uansett da. :p det vil si 10mb/s overføring. :p skal du ha gigabit må du koble det rett opp på core switchen, men det blir ikke tech folka så glade for tror jeg. :p

skal du ha mer enn 1 100mbit linje må du kjøpe en plass ekstra tror jeg.

Skrevet
tror ikke det er så enkelt å få lånt så mange gigabit bordswitcher som skal brukes under datapartyet, det er dyre saker

9202423[/snapback]

Managed GB-switcher til hele HWX? Det ville kostet enorme mengder penger.

Skrevet (endret)

var det jeg prøvde å påpeke Heilage. ja kunne hende, tror polar akkurat har fått inn slike saker

Endret av icebyte
Skrevet

Vi har spennende ting på gang her. Dere får bare vente og se. Det kommer nok noen annonseringer om nettverk og internett om ikke så altfor lenge. ;)

Skrevet
Er nok Gigabit backbone og 100Megabit ut til deltakerne =)

9273509[/snapback]

Det vil komme en artikkel på websiden om nettverket om ikke så altfor lenge. Det meste er på plass nå så vi kan snart begynne å gi ut informasjon om det. ;)

• 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...