Gå til innhold

Billig bærbar til maks 7000,-


Herm

Anbefalte innlegg

Skal hjelpe søsteren min med kjøp av bærbar men kan veldig lite selv, så kan nok trenge litt hjelp. Budsjett er på maks 7000 men kan gjerne bli billigere :)

 

PC skal brukes til internett, tekstbehandling/regneark, bildebehandling, musikk++ men ikke spill eller andre ting som krever bra grafikk.

 

Har sett litt på disse:

 

Asus F5R

Dell 1501

Dell 6400

HP Pavilion dv6223

Acer 5103

Acer 5112

Acer 5612

Acer 5613

 

Aner ikke hva jeg skal gå for. Er det noen her jeg bør styre unna, og er det evt noen her som er veldig gode kjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- styr unna Asus, alt for dårlig service i Norge (noen ganger måtte vi sende maskiner til Nederland og det tok mange uker før vi har fått maskiner tilbake)

 

- når det gjelder Dell, så hadde vi noen problemer med lyd/bilde i det siste (kjørte prosjektor + lyd). ellers så tror jeg at Dell kan vare en bra maskin.

 

- Acer selger vi veldig lite av, så kan ikke si noe positivt/negativt

 

HP er helt OK valg, se også på FujitsuSiemens og Toshiba maskiner, de har en del modeller som er helt OK.

Lenke til kommentar

acer 5613, åssen er det hvis man skal spille spill på den sånn i blant? IKke store krav, men f.eks Battlefield o.l., går det uten at det hakker? Trenger ikke å spille på høyeste oppløsning osv, men at det går an å spillle i ny og ne?

 

Ser jo ellers at spesifikasjonene er ganske så fine!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...