Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC fryser, restarter seg, slår seg av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har akkurat samme problem. Crasher særlig når jeg spiller - og særlig under loading av et brett til et annet (Red Orchestra er det jeg egentlig spiller). Mister gjerne helt strømmen. Må switche bak på PSU tre fire ganger for å få "tenning" igjen, men dersom jeg starter umiddelbart krasjer den bare igjen... kommer ikke inn i WIN igjen. Enkelte ganger prøver den bare å re-boote, men uten hell...

 

Dersom jeg venter i en stund. Ca time/eller lengre... kan jeg kanskje spille i 20/30 min før ting skjærer seg igjen. I det siste har det skjedd oftere og oftere. Før kunne jeg kanskje spille i 3 - 4 timer uten prob.

 

PC er ren for støv. Memory og slikt er sjekket. Grafikk-kortet også. Tempen virker OK. Det jeg har vært i tvil om er PSU'en og ut ifra det jeg leser har jeg AKKURAT samme PSU. En aspire 520 W... grønne ledninger. Hva gjør deg sikker på at det ikke er PSU'en? Jeg vurderer å kjøpe meg en ny PSU...

Lenke til kommentar

Det er nok en ram brikke (eller to) som er litt skada... Eller så er det ram sporene som er ødelagt... :hmm:

 

Etter at en kamerat av meg tok ut rambrikkene, og tok de inn på andre spor en de var på før så har bf2 loaden vært betydlig tregere men har ikke fått frysinga og det før idag, og det med rambrikkene var sist fredag...

Lenke til kommentar

Når jeg tenker over det, så når jeg satt og snakka på msn igår, så lukta det svidd innpå rommet mitt... Kanskje var det rammen, sporene til rammen, hvem vet? Tror det var det, rambrikkene var ikke så varme eller... Fikk spilt bf2 etter det perfekt... Det var klokka 3inattt.. KLokken 1idag så virka det ikke, krasja^^

Lenke til kommentar
Hva mente du med det? Mener du at ram'en ikke er kompatibel med hk eller no? Er oppe i 29 errorer på 80% :thumbdown:

9046297[/snapback]

nei kombatibel kan den være... satt akkurat opp en pc med geil ram.

det jeg mente var at ramen ikke er testa med hovedkortet:P

 

prøvd å stille ned mhz-en på rammen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...