Gå til innhold

TrackMania PC Spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har tenkt å skaffe meg Trackmania bilspillet. Det er to versjoner Trackmania United og Trackmania. United er det nyeste spillet, men noen sier det eldre Tracmania er bedre. Det eldre Trackmania har visst også mange utvidelser som man kan laste ned gratis?

Er det noen som har erfaringer og anbefalelser fra disse spillene?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samtlige Trackmania-spill (Original, United, Sunrise, Nations), og United er det råeste av dem. Det er vel mange flere baner i Original sånn i utgangspunktet, og det er mer fokus på enspiller enn i United, men United kombinerer alle miljøene fra Original, Sunrise og Nations, og potensialet er langt større.

Har alle liggende, men det er bare United som blir spilt...

Skrevet

Nei, United, Sunrise og Original er spill som står på egne bein. Nations er den nettbaserte gratisutgaven med bare et miljø - stadium.

Sunrise og Original inneholder tre unike miljøer hver, mens United inneholder alle miljøene fra de tre øvrige spillene - altså alle sju.

Til vanlige Trackmania (Original) finnes det en tilleggspakke som gir bedre grafikk, flere baner og flere biter. Men alt som finnes i den, finner du også igjen i United.

Greia med United er at det baserer seg at du kjøper nye baner for såkalte Coppers (myntenheten i spillet), og du må være tilkoblet nettet for å kjøpe baner. Du får et visst antall Coppers for hver dag du er innlogget. I United "konkurrerer" du med resten av verden på alle banene, mens i Original kjører du kun mot deg selv og datamaskinen...

Vanskelig å forklare - det må oppleves :p

Men jeg anbefaler altså United....

Skrevet (endret)
Nå er spillet i hus, men i singleplayer klarer jeg bare å spille det første miljøet. Nemlig Stadium?

9046153[/snapback]

Du må bli ferdig med Stadium på "Easy" så låses neste miljø opp. Sånn er det igjennom resten av miljøene også, for og få spilleren til og prøve alt. :thumbup:

Endret av Laland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...