swap Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 hallåis, når boote båxen min så blir ikkje hd`en (har prøvd me ein aen hd`årr + at eg prøvde di i min pc å di virka) detecta, eg har flasha bios`en å å alle kablane e i, prøvde åg å setta hd`en i sec. IDE der cd romen blir detecta, men ingenting sjedde! ka e feijl? åja.. hd`en virka i båxen fØr men itte eg fårmaterte så sjedde dette.. vetsje åmm eg burde posta på lagringsmedier, men trorkje d har någe me d å jØrr...
Rockj Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 hallåis, når boote båxen min så blir ikkje hd`en (har prøvd me ein aen hd`årr + at eg prøvde di i min pc å di virka) detecta, eg har flasha bios`en å å alle kablane e i, prøvde åg å setta hd`en i sec. IDE der cd romen blir detecta, men ingenting sjedde! ka e feijl?åja.. hd`en virka i båxen fØr men itte eg fårmaterte så sjedde dette.. vetsje åmm eg burde posta på lagringsmedier, men trorkje d har någe me d å jØrr... Når du skriv her, ikkje skriv på dialekt. Prøv jafall å skriv så bra nynorsk/bokmål du kan. Dette her kan sjå like gale ut som "rævamål" for meg
xlent Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Enig. Forstod egentlig ingenting jeg, leste det 3 ganger :oops:
DesertGlow Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 En topic som forteller noe om innhold er viktig. Å skrive et forståelig språk likedan. Når man legger til den signaturen anser jeg dette som en tråd som er startet for å provosere. Tråden stenges derfor.
venomzorg Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Enig.Forstod egentlig ingenting jeg, leste det 3 ganger :oops: no sh!t?
Anbefalte innlegg