Gå til innhold

MOBILVALG


cnil

Anbefalte innlegg

Hei mobil-låvvers

 

Noen som har peiling på når neonode kommer ut "n1"? Og noen som har peil på om samsungs kameratelefoner med kamera (i "bretten") kommer til Norge og i tillfelle når? Jeg har ikke hatt mobil siden jeg ødela min 3330 i oktober. Er motorola t720 like god som mange av samsungs mobiltelefoner? :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange spørsmål! Jeg har kun noen svar...

 

Når det gjelder "samsungs kameratelefoner med kamera (i "bretten") ", regner jeg med at du mener Samsung SGH-V200, og den skal etter planen komme til Norge i juli og vil koste rundt 6000 kroner.

Se samsungs nyheter!

 

Motorola T720 er en god mobil, med flere muligheter enn f.eks. Samsung T100, men også med noen bugs som forhåpentlig forsvinner i T720i versjonen. Men Samsung har et par fordeler, bl.a. bedre skjerm, bedre høyttaler osv. Når det gjelder feilprosent, tror jeg de to merkene generelt er ganske jevngode.

 

Håper dette kan hjelpe deg på vei.

Jeg ønsker meg en Samsung S300 med MMS og doble fargeskjermer... :D (Fikk du med deg det, kjæresten min??)

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg en Samsung S300 med MMS og doble fargeskjermer...  (Fikk du med deg det, kjæresten min??)

 

Hmm...har ikke du akkurat kjøpt deg Nokia 6610 kanskje? Vel, vi får se hva som skjer når vi nærmer oss bursdagstider da... :wink:

 

Ellers så kan jeg anbefale Motorola T720 til alle andre. Ordentlig stilig telefon! Takk for julepresangen M-Lady :D

Lenke til kommentar

Har ikke merket så mye til bugs jeg, den største bugen må vel være at man ikke kan hente ned spill fra Motorolas egen leverandør handango. Ikke svarer de på henvendelser heller - så styr i alle fall unna dem.

 

En annen mildt irriterende ting er at alle innkommende meldninger havner på det urtrege simkortet.

 

Ellers er jeg svært så fornøyd med telefonen, og regner med at det blir mere moro med USB-kit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...