Dev- Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Startet å spille i september i fjort så jeg er super causal gamer . Spiller på en PVP server og lurer på et par ting. Tar de i rekkefølge: 1) Bør jeg respecce fra BM til MM? 2) Hva vil være den beste måten for meg å få bedre gear? Causal guild eller grinde rep pts? Bør vel nevenes her at jeg har 0 erfaring fra raid/instances 3) Raskeste måten å tjene 5000g uten å bytte proffesion? 4) Hva bør jeg først satse på i forbindelse med stats? Våpen eller bedre armor? Link til mine stats: Armory På forhånd takk for svar
Flacid Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 (endret) anbefaler deg å gjøre alle quests i shadowmoon valley og netherstorm som grinding av penger, så grinder du primals for å tjene penger du får greit bra gear i instances i 70. shadow labs, shattered halls, steamvaults osv ellers, kan du får deg et arena team, og skaff deg merciless gladiator om du skal gå pvp. eller gå for vanlig pvp gear i av/ab/wsg Endret 8. juli 2007 av Flacid
Dev- Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 Hadde det ikke vært en ide å farme rep med HH ? 9030864[/snapback] Ikke vet jeg Hva vil det gi meg?
kafan Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Det vil på revered gi deg en bra polearm og ved exhalted epic gønner. Må nevne at jeg ikke har hunter, så vil ikke påstå jeg har peil på klassen i det hele tatt, men det virker som to fine items fra samme faction. Rep kan du farme enkelt og raskt ved å gjøre shattered halls eller heroics i hellfire.
Dev- Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 Det vil på revered gi deg en bra polearm og ved exhalted epic gønner. Må nevne at jeg ikke har hunter, så vil ikke påstå jeg har peil på klassen i det hele tatt, men det virker som to fine items fra samme faction.Rep kan du farme enkelt og raskt ved å gjøre shattered halls eller heroics i hellfire. 9030958[/snapback] Takker, da blir det juli prosjektet mitt
Elys Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Honor Hold er nok den fraksjonen det er greit å satse på rep med som Hunter ja. Både Polearmen ved revered og Rifla på exalted er absolutt verdt å få med seg dersom man ikke raider og har lett tilgang til bedre våpen (f.eks Karazhan: Crossbow fra Attumen, Legacy og Wolfslayer Sniper Rifle fra Opera og Buen fra Prince). De fleste andre fraksjonene har ikke veldig mye nyttig for en hunter Jeg ville ikke gått fra BM til MM. Sånn som jeg ser det er 41/20 (bm/mm) en fin build og kan godt brukes i endgame pve og pvp. Jeg ville også satset på å finne meg et guild som kjører Karazhan, en fin introduksjon til raiding og mye morsomt samtidig som det er en fin liten haug med hunter-oppgraderinger der inne.
v-gard Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Karazhan attunement er fordel å gjøre og. Hvis du skal raide, that is.
Arba Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 om du vil starte og raide sånn smått så karazhan en fin instance, finne deg en liten guild som gjør karazhan så har du raid erfaring om ikke så lenge. er du mer pvp så kan du skaffe deg arena team, eneste som er verdt og få fra vanlig pvp er de få epicsa man kan få, sko, belte, bracers, necks og ringer. våpen og gear finner du i vanlige 5 mans. mener selv at de er bedre en de blå rewardsa du får kjøpt for honor points. kan være lurt og og gjøre karazhan attun før du finner deg en guild, og bytte ut grønne items du har. jo flere blues jo bedre sjangse for og få en karazhan guild
Shruggie Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 (endret) Det er tre mer eller mindre forskjellige ruter for å få mer ut av spillet på lvl 70. 1. Heroic. Skaff deg revered reputation med de forskjellige faksjonene, og begynn med heroic instances. Blir fort veldig kjedelig. 2. Raids. Finn deg et bra guild som gjør Karazhan og gjør en god jobb. 3. Alts. Flere characters rett og slett... Merk at 1 og 2 lett lar seg kombinere, og det er langt lettere å komme inn i et bra guild med noen epics fra heroics. For ikke å snakke om erfaringen du får fra vanskeligere instances. Edit: Jeg gjør alle tre Endret 9. juli 2007 av tofagerl
Azagrath Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Det er tre mer eller mindre forskjellige ruter for å få mer ut av spillet på lvl 70. 1. Heroic. Skaff deg revered reputation med de forskjellige faksjonene, og begynn med heroic instances. Blir fort veldig kjedelig. 2. Raids. Finn deg et bra guild som gjør Karazhan og gjør en god jobb. 3. Alts. Flere characters rett og slett... Merk at 1 og 2 lett lar seg kombinere, og det er langt lettere å komme inn i et bra guild med noen epics fra heroics. For ikke å snakke om erfaringen du får fra vanskeligere instances. Edit: Jeg gjør alle tre 9034833[/snapback] ...eller punkt 4. PvP - grind honor/arena points og skaff utstyr på den måten
Shruggie Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 PVP suger. Da spiller du heller et annet spill IMHO.
Dev- Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Skrevet 9. juli 2007 Takker for svar alle sammen. Jeg har da tatt et valg som dere må si om er bra eller dårlig. 1) Honor Hold rep for å få veterans Musket 2) Aldor rep for å få armor settet som følger med der Godt valg? Hvis jeg skal raide/instances må det bli litt sånn som så. Jeg har rett og slett ikke tid til det mhp jobb og øl
Bredoc Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 (endret) To gode valg det for deg som hunter. Du får en fin Polearm på revered også fra HH. Siden du ikke har for mye tid er det overall den beste løsningen for deg, valgene du har tatt. Edit: Når jeg tenker etter, hvilken Aldor armor er det du tenker på? Endret 9. juli 2007 av Darkrevan
Dev- Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Skrevet 9. juli 2007 To gode valg det for deg som hunter.Du får en fin Polearm på revered også fra HH. Siden du ikke har for mye tid er det overall den beste løsningen for deg, valgene du har tatt. Edit: Når jeg tenker etter, hvilken Aldor armor er det du tenker på? 9035471[/snapback] Tenkte på dette: Aldor Armor
Bagh Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Det er er jo tier 4 om jeg ikke tar feil. For å skaffe det må du jo raide.
Dev- Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Skrevet 9. juli 2007 Arg, jeg blir gal av alt jeg må sette meg inn i Hvordan skal jeg få noe tilnærmet uten å raide? Altså bare ved å bygge rep.
Bredoc Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 (endret) Ja, det armor sette der må du raide for. Om du vil ha noe tilsvarende er det vanskelig å få til uten raiding, eller å gjøre pvp. Eneste muligheten dessverre. (Om du er ute etter et sett) Edit: Du kan jo ta en titt her. Siden er veldig bra for hvor loot dropper. Men da må man ta noen instancer. Endret 9. juli 2007 av Darkrevan
Bagh Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Det er jo som sagt diverse rewards fra forskjellige factions når du får revered/exalted med de. Cenarion Expedition Honor Hold/Thrallmar Keepers of Time Sha'tar Lower City For å få rep med disse må du gå i de respektive instances som gir rep. Og der dropper det jo litt av hvert som er nyttig.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Hvordan skal jeg få noe tilnærmet uten å raide? 9035605[/snapback] Arena settet. (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå