Gå til innhold

eBay - Fraktkostnader


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hørtes da jævli dyrt ut... Jeg kjøpte to speil, til den forrige bilen jeg hadde, fra en kar i Japan. Disse veide ca 3-4kilo ferdig pakket og porto + forsikring kom på 10USD (ca 70-80kr). Det tok ca en uke, og kom via tyskland, som flypost.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en dockingstasjon til min laptop for 16$ på ebay. Når jeg fikk melding om at dockingstasjonen og portoen totalt kom på 56$ så avbrøt jeg hele handelen.... har handle tyngre og større ting fra USA før og har betalt MYE mindre.... Enkelte folk tar den dyreste forsendelsesmåten de kan finne, skulle tro de hadde chartret et eget fraktefly kun for min pakke :roll:

Lenke til kommentar
Det hørtes da jævli dyrt ut... Jeg kjøpte to speil, til den forrige bilen jeg hadde, fra en kar i Japan. Disse veide ca 3-4kilo ferdig pakket og porto + forsikring kom på 10USD (ca 70-80kr). Det tok ca en uke, og kom via tyskland, som flypost.

 

no way! 90kr 3-4kg fra japan? no way...

 

det er forresten mere enn hva det koster og sende den i norge!

koster 105! ahahah

Lenke til kommentar
Det hørtes da jævli dyrt ut... Jeg kjøpte to speil, til den forrige bilen jeg hadde, fra en kar i Japan. Disse veide ca 3-4kilo ferdig pakket og porto + forsikring kom på 10USD (ca 70-80kr). Det tok ca en uke, og kom via tyskland, som flypost.

 

no way! 90kr 3-4kg fra japan? no way...

 

det er forresten mere enn hva det koster og sende den i norge!

koster 105! ahahah

 

Det er fakta fan! Speila kostet $50, totalt med frakt $60 8)

Date  Type  To/From  Name/Email  Status  Action Amount($)   Balance($)  

Jun 27, 2002   Payment   To  #########  Completed     -60.00  0.00  

Jun 27, 2002   Transfer   From  Credit Card  Completed     60.00  60.00  

 

Klippet og limt fra min PayPal konto.

Lenke til kommentar

Kommer helt ann på hvordan man sender - sendte en liten pakke ca 0,3 kg til Kina i går med DHL - kostet 970,-

 

Kjøper varer fra kina ca 200 kg koster ca 500,- fraktet til oslo med båt.

 

Tipper det koster rundt 50$ å sende pakken din med DHL el fedex fra USA til Norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...