Gå til innhold

Tøffe Nike sko


Anbefalte innlegg

Her er et knippe massivt fete Nikes.

 

max90_crepe_5.jpg

max90_crepe_9.jpg

Dette er et par sykt gromme Air Max 90 Premium Crepe (hemp pack). I tillegg til å være fete er de også utrolig gode å gå i siden de er laget som et sikkelig par joggesko. Dvs: god demping, oppbygd, stabil osv...Fås for 190$, men er vrien å få tak i.

 

dunk_nl_undftd.jpg

dunk_nl_undftd_5.jpg

dunk_nl_undftd_10.jpg

Dette er kansje etter min mening verdens feteste sko par. I hvert fall verdens feteste Dunks. Er å få for 210$. Hvis du i det hele tatt finner dem, dette er Limited Edition modell fra Nike.

 

dunk_lo_pre_gry_bison_8.jpg

dunk_lo_pre_gry_bison_5.jpg

Siste par ut er Dunk Low Premium. En egentlig basketballsko, nå mer en streetsko for hverdagsbruk. Er ikke særlig dyre (85$), men er knall fete.

 

Ovenfor har jeg lagt ut noen sko som i aller høyeste grad er med på å toppe min yndlingsliste av sko. Hva synes du om dem? Som du ser er det Nike alt sammen og det er fordi jeg mener de lager de beste skoene – uten tvil! Hvis du vet hvordan jeg få tak i disse skoene ville jeg verdsatt det noe umåtelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du spør så må jeg svare ærlig: De ser helt jævelige* ut! Måtte jeg valgt et par så hadde det blitt de øverste. Hadde et slikt par som lignet for ca 10-12år siden. Husker enda hvor tøft det var med det vinduet i hælen :)

 

*Tenker da hovedsakelig på fargevalget.

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar

Synes Jordans blir litt for mye basketball sko til at jeg hadde gått med dem til hverdags. Men til sitt bruk er dem perfekte.

 

95 er fete, men synes 90 er ennå fetere.

Air Max 360 hvor du har "vindu" i hele hælen er dødsstøggt. Det lille vinduet som er i 90-serien er knalltøft!

 

Ps: EskimoBob, det lille vinduet i hælen på Air Max 90 Premium Crepe (hemp pack) lyser ikke når du tramper ned. Bare sånn at du vet det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...