bennybanan Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 (endret) Får ikke startet opp Quake 4, kommer bare opp: Protection Error: Error: 103 Har alle kriteriene for spillet og har rette directx... Forslag? Endret 7. juli 2007 av bennybanan
Laland Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 "protection error".. Vært på piratkaien eller? Så trykker du her og ser på det første treffet
bennybanan Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 Nei, kjøpte det for ikke lenge siden... Har prøvd å google det, men ingen som har gode forslag
midttveit Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Hei google "quake 4 troubleshooting" så finner du nok noe som hjelper.. Det hjalp meg ihvertfall, jeg fikk ikke startet spillet pga Audigy 2 lydkort
bennybanan Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 (endret) Er ikke bare Quake 4 det skjer med har jeg merket , skjer med battlefield 2 også... Har hentet tilbake backupen min av xp nå, blir ny test no, hvis ikke er det bare å formatere og installere xp/vista på nytt. EDIT: Har fikset det no... Hjalp med backupen Endret 15. juli 2007 av bennybanan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå