Dimitrij Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Prøver å starte diablo2 over battle.net men får bare feilmelding om at jeg ikke får kobla til. Noen som vet om de har problemer med serveren eller om det bare er meg?
KydeX Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Dersom serveren er nede står det som regel "realm down". Det kan være mange årsaker til at du ikke får kobla til. Internettforbindelsen din kan være nede. Du kan ha en brannmur som stenger diablo ute osv. Dersom alt har virket og så plutselig ikke virker, gjetter jeg på at du har gått ut og inn av spill mange ganger med flere forskjellige characters med kort mellomrom. Her ligger det nemlig en sperre på battle.net. Dersom du gjør dette blir du utestengt for en liten stund. Da er det bare å prøve igjen senere. Dersom du vil ha mer konkrete råd må du skrive ned nøyaktig hvilken feilmelding du får, og gi litt mer opplysninger rundt saken. Er det f.eks. første gang du prøver, eller sluttet det bare plutselig å virke osv.
Arne Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Kva brannmur har du? Norton Internettsecurity kan i enkelte tilfeller skape kødd. Det kan vel dei fleste brannmurar. Er det brannmur i den evt. routeren din?
Dimitrij Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Spiller via routeren på kaserna. Er i militæret Det har funka fint fram til i går. Feilmeldingen jeg får er noe sånt: Unable to connect to battle.net If you are using a modem, try to connect to your internetclient before logging on. For more info go to battle.net/errormessages eller noe sånt. Tror ikke det har noe med kontoen å gjøre siden jeg ikke får muligheten til å logge på. All brannmur via pc'en skal være deaktivert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå