Graedlern Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Hei Jeg har innstallert BF2 på Pcen min, men når jeg dobbelklikker på snarveien blir skjermen bare svart så blir den vanlig igjen og det skjer ikke noe mer. Hjelp!!
-Shark- Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 -Oppdatert driver for skjermkortet? -sjedde dette plutselig? - Formater og legg inn windows og programmer på nytt, om ikke annet fungerer.
Graedlern Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Jeg har akkurat formatert og det virket før jeg formaterte. Så der er ikke det. Når jeg prøver og oppdatere driverne til skjermkortet står det bare at den ikke finner noen nye. Har du noen flere forslag?
-Shark- Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Last ned fra Nvidia eller ATI sin side da, og avinnstaler den gamle for så og innstallere den nye
Dernel Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Hadde samme problemet, like tter jeg hadde lastet ned nye drivere til skjermkortet mitt. Så jeg avinstallerte alt som hadde med ATi å gjøre å lastet ned nye drivere og da funket det. (Mevon sin idè)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå