Brakballe Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Heyas ! Har fått ett nytt problem de siste dagene: Når det blir action i WoW så fryser alt i 3-5 sek med tette mellomrom (hver 15-30 sek ca) Føles som serverlag men det er det ikke. Sinnsykt plagsomt da alle spells etc whatever bare stopper opp i mens resten durer i vei. Har prøvd reboots og disablet alle addons å andre ting. Harddisken så tar kvelden ? Trenger tips ! Balle
Vorpal Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Har du prøvd å skru på "smooth mouse" under video options?
Shadern Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Sånn var det på en kompis sin masking og på wc3 for lenge sia.. trodde det var noe som holdt på å ta kvelden, men plutselig en dag så skjedde det ikke mer igjen...
Andrull Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Høres ut som noen problemer med harddisken. (en oppranskning/defragemenetering kunne nok hjelpe) MEN, om du bruker opp alt systemminnet, så vil PCen swappe ifra harddisken, noe som vil kunne føre til at alt stopper opp for å loade.
John Keats Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 fryser som i at alt står stille eller fryser som i at du kan løpe rundt men ingen andre beveger på seg?
Flacid Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 jeg har samme problem på den splitter nye bærbar pcn min.. stopper i to sekuder mens jeg har stunna noen foreksempel, så får jeg ikke gjort en drit, så er mobben ute av stun når jeg kommer tilbake igjen. sykt annoying
Darth Kjell Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg hadde samme problem på min helt nye PC. Har 4 GB minne, så det skulle ikke være noe problem. For litt over en uke siden nektet PCen plutselig å starte. Har sendt hovedkort i retur, og nytt er på vei. Får se om problemene slutter nå
Brakballe Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 Fant ut av det.. chipset kjøleren til hovedkortet hadde ramla av å lå oppå grafikkortet.. og etterpå ville ikke maskinen på igjen.. Ble å skifte ut hovedkortet det.. Sabla styr sånt...
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 En kamerat hadde akkurat samme problem, wow klikket og chip-set kjøleren hadde falt av.
bandreas Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 (endret) Kjøler kan være svaret her ja. Virker som den har problemer med å lese/hente filer. Uten kjøling blir den jo tregere, men du kan jo alltids prøve å frigjøre litt plass på pc'n din og? edit: leste ikke brakballe sitt siste innlegg Endret 9. juli 2007 av bandreas
-Shaq- Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Hei, jeg har et lignende problem, bare at her er at det alt stopper opp og jeg kan ikke gjøre noe, så derfor må jeg restarte pcen, skjer bare når jeg spiller wow, noen som vet problemet?
Darth Kjell Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Problemet forsvant ikke med nytt hovedkort. -Intel Core2 Duo 2,4 GHz, Geforce 8800GTS, 4 GB DDR2, SB Audigy Xi-fi, Vista Ultimate 64-bit. Hvilken maskinvare/OS bruker dere? Edit: Fikk en ny patch gjennom windows update. Den skulle fjerne noen problemer med Intel CPUer. WoW funker mye bedre nå. Endret 11. juli 2007 av Darth Kjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå