Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar: strøm problemer


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Inspiron 8200. Det er et gammelt vrak, men jeg vil gjære at den skal holde ut et par måneder til.

 

Alt fungerte helt fint, til plutselig en dag jeg fikk denne beskjeden da jeg skrudde på PCen:

 

"WARNING: 70 Watt (20V,3.5A) AC adapter detected. System will not be capable of running in full performance mode without a 90 Watt (20v,4.5A) AC adapter.

 

Press F1 to continue booting in battery optimized mode, or F2 to shut down"

 

Man skulle tro det var noe galt med AC adapteren. Men alt fungerte helt fint før, det er den samme AC adapteren jeg har brukt hele tiden. Det er litt slitasje på ledningen, men det burde ikke være noe alvorlig, man skulle jo tro at men enten får strøm eller ikke- Og jeg FÅR strøm, men av en eller annen grunn gis det ikke optimalt med strøm og det går veldig mye utover ytelsen av maskinen.

 

Det kan også sies at batteriet ikke fungerer lenger. Men jeg kan fint ta ut batteri modulen mens jeg bruker strøm fra kontakt. Husker heller ikke om batteriet sluttet å fungere samtidig som feil meldingene kom.

 

Jeg har formatert, men feilen er der enda. Det er helt klart noe hardware feil... Noen som har noen forslag på hva som skjer her? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...