Anixion Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Har problemer med å åpne porter, og det lagger veldig mye når jeg spiller Command & Conquer 3, og hver gang jeg spiller CS, klager alle at det lagger, så tror det er min skyld.. Har 2 mbit, og vil tro det det holder massevis. Så jeg må tro at det er noe feil med porten min.. Har prøvd alt, men nytter ikke å åpne porter gjennom routeren. Så må tro at det er noe med modemet. Modemet er 5 år gammel vil jeg tro, og det fikk vi da vi kjøpte ADSL fra Telenor. Og får ofte NAT problemer også.. Har prøvd alt nesten. Internettet er koblet opp slikt: Pc -> Router -> Modem -> Hull i veggen Takker for alle svar (: Hvis det er noe mer dere trenger så er det bare å spørre! Endret 5. juli 2007 av Uylum2
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 CS bruker bare noen få kbs, så linjen er grei nok. -Du finner ut hvordan du åpner porter i router på www.portforward.com. -Sjekk på www.online.no om du har modem eller routermodem. Er det routermodem er det enklest å bridge modemet. -Telenor sperrer linjer som er infisert med visse typer trojaner etc.
Anixion Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Skrevet 5. juli 2007 Jeg har Tele 2 som internett nå. Jeg vil tro at det er modem, siden jeg måtte kjøpe router for å få flere linjer. Får ofte problemer med å spille C&C3 og laste ned ting.. Har prøvd å åpne porter gjennom routeren uten noen nytte.. Så vil tro at det er noe feil med modemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå