Gå til innhold

CR-48 til Nokia i Oslo


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Og i alle nettbutikkene står det 4-7 dager eller >7 dager. Det har det gjort i snart en måned... Men takk for svar!

9189805[/snapback]

 

Står fortsatt ubekreftet hos samtlig grossister jeg har tilgang til..

9227208[/snapback]

 

Det er da noen butikker som hevder å ha den, og å ha tilgang på eksternlager nå (med lagerstatus som spesifiserer antall)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har ventet en stund jeg også, men nå på vei :)

9227835[/snapback]

 

Bruker denne tråden selv om det er litt OT

 

Jeg har endelig fått montert min CR-48, noe skuffet over at det ikke fulgte med lader ettersom det står så klart i beskrivelsen at telefonen lades når den settes i holderen.

 

Men det som skuffer mest er at telefonen ikke har noe form for handsfree modus, eneste som skjer når jeg setter den i holderen er at den begynner å lade, den bytter ikke modus. Jeg kan velge å skru på høyttaler når en samtale er aktiv, det medfører at jeg hører den andre part, men de jeg ringer til (eller ringer meg) hører nesten ikke hva jeg sier.

 

 

EDIT: Hvis man bare setter telefonen i holderen, og noen ringer, og du velger svar, så hører man ikke noe lyd, hvis man setter på høyttaler så hører man altså motparten, men de hører nesten ikke deg. Egentlig virker det hele som om det er en bug, en videotelefon må jo ha støtte for å prate i telefonen uten å holde den inntill munnen ! Kan det være at avstand på 1m fra munn min til holderen virkelig blir for mye ??

Endret av Insomnis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...