Betenkt Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Kommer ikke til å spille i sommer. Hvis jeg ikke betaler, blir acc med char slettet?
Campin Carl Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 det tviler jeg på, fordi da ville mange vært sinna hvis de ikke kjøpt gamecard ellr betalt på nettet viss det var en sånn tidsgreie på det
akristina92 Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Tror ikke de sletter før det har gått en stund. 4-6 måneder tipper jeg. Endret 5. juli 2007 av Flaringo
baltie Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Jeg tror char-en er der så lenge du ikke sletter kontoen din. Å stoppe betalingen sletter ikke kontoen. Det er i alle fall sånn jeg tror det funker. Jeg har et inaktivt abonnement på Dungeons and Dragons som Codemasters også hoster; sist jeg aktiverte det var det gått et år siden forrige gang, og jeg hadde fortsatt char-en min tilgjengelig.
Betenkt Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Skrevet 5. juli 2007 Pjo! Da er det bare å legge igjen en beskjed på Kinship-forumet mitt. takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå