Gå til innhold

Hvor ligger filer, kampen om midgard 1 og 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ligger savegame filene i ringenes herre, kampen om midgrad 1 og 2?

Har installert spillet i katalogen programfiler, finner spillet, men ikke filene jeg spør etter. Grunnen til at jeg trenger dem er at jeg skal formatere pc'n (eller hva det heter :tease: ). Er vel eneste måten å ikke slette alt sammen på, å ta backup av de filene på en cd altså?

eller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan du ikke bare installere spillet etter du har formatert da? Du har vel kjøpt spillet, og har cd-ene? ;)

EDIT: Uff, jeg misforstod spørsmålet. :blush:

Endret av Flaringo
Skrevet

Men det var nok like dårlig forklart...

Vil ikke miste det jeg har savet, sava, saved (hvordan det nå enn staves...) :p

Skrevet

Lagret ja, hehe.

Men ja, sett gjennom det jeg finner av skjulte og ikke skjulte mapper i programfilene og mine dokumenter...

Skrevet

Ingen som vet det? Skulle gjerne visst det snart, håper noen som vet kan ta seg tid til å svare :)

Skrevet (endret)

Har du prøvd å search i mappen: *slot1* eller *"navn på savegame"*

Edit et lite google søpk kan tyde på:

Files/EA GAMES/The battle for middle earth/ game.dat

Mao at du ser etter "ditt filnavn".dat

Gå inn i måmappen og se om du kanskje må ha noen .ini filer eller what ever.

Når jeg googlet det så jeg at selv ved avinstallasjon kan det tyde på at profiler og savegames ble bevart.

Endret av CWH
Skrevet (endret)

bare velg ikonet-launcheren-deskopet fra skrivebordet, for så å høyreklikke, så egenskaper så gå til målemappe. rot rundt der til du finner save games. kan hende det funker.

Endret av neoman
Skrevet

Savegames for Battle for Middle Earth finnes faktisk i en skjult mappe.

\Documents and Settings\DittBrukerNavn\Application Data\My Battle for Middle-earth II Files\Save\

(skal tro at du bare kan fjerne II fra navnet på mappen for å komme til enern sin mappe)

Mappenavnene kan variere hvis du har norsk Windows og/eller norsk installasjon av Battle for Middle Earth.

Skrevet
Savegames for Battle for Middle Earth finnes faktisk i en skjult mappe.

\Documents and Settings\DittBrukerNavn\Application Data\My Battle for Middle-earth II Files\Save\

(skal tro at du bare kan fjerne II fra navnet på mappen for å komme til enern sin mappe)

Mappenavnene kan variere hvis du har norsk Windows og/eller norsk installasjon av Battle for Middle Earth.

9020516[/snapback]

Takk, det funket!

Har vært litt dum selv, har bare sett i dokumenter, ikke i documents and settings.. menmen.. nå er de funnet :)

Noen som vet om det går ann å lagre BARE disse filene og legge inn etter ny installasjon, så vil de funke der?

Takk for hjelp Flakken;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...