Gå til innhold

ustabilt 7600 skjermkort


Anbefalte innlegg

Hei! jeg har et problem. har et geforce 7600gs 256mb ram som fungerer meget dårlig. det sto på esken at kortet trenger minimum 350w strøm og jeg har 240w.

har dette noe å si på yttelsen til kortet? Det sliter jo med å dra rome total war :thumbdown: har hatt mistanker om at det er strømmen for det har dukket opp en beskjed ganske ofte. har tenkt til å kjøpe en ny strømboks eller hva det heter med 400w vil det holde? har bare en dvd spiller og en harddisk i pcen. trenger hjelp kan ikke så mye om det her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! jeg har et problem. har et geforce 7600gs 256mb ram som fungerer meget dårlig. det sto på esken at kortet trenger minimum 350w strøm og jeg har 240w.

har dette noe å si på yttelsen til kortet? Det sliter jo med å dra rome total war :thumbdown:  har hatt mistanker om at det er strømmen for det har dukket opp en beskjed ganske ofte. har tenkt til å kjøpe en ny strømboks eller hva det heter med 400w vil det holde? har bare en dvd spiller og en harddisk i pcen. trenger hjelp kan ikke så mye om det her

9000069[/snapback]

Det er nok skjermkortet som ikke får nok strøm, og da vil det ikke yte alt det har. Bytt til en kraftigere strømforsyning, minium 350w. Har du en 400w fra før så er det bare å koble den på så skal det gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...