MaSo Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Vurderer å starte opp med wow igjen etter at jeg sluttet rett etter TBC. Etter som jeg ga bort kontoen til en kompis så trenger jeg en ny en. Er det muligheter for å kjøpe keyen online?
fatalicus Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 key kan vel kun lovlig kjøpes ved å kjøpe spillet, om jeg ikke husker mye feil. du får jo pakke hos spaceworld nå, med WoW, BC og t-skjorte (om ikke tilbudet er over) til 300 eller noe slikt. ellers koster det jo ikke mye for WoW og BC
MaSo Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 sku helst fått det idag, men skal sjekke dette opp
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 sku helst fått det idag, men skal sjekke dette opp 9000222[/snapback] Du kan jo også kjøpe en key fra en eller annen nettbutikk, så får du den på mail ganske kjapt.
MaSo Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 Joda, fikk høre om Gamer`s Loot av en kompis
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Jepp, har kjøpt en BC-key derifra selv.
MindTooth Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Mitt råd; ikke begynn:P 9000389[/snapback] Stiller meg bak denne. Har du mye annet å gjøre, er det mere verdt. En idé, er å vente til AoC kommer ut, slik har du mulighet til å nyte sommerferien.
MaSo Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 Joda, skal begynne, har aldri hatt noe problem med å gjøre andre ting mens jeg spillte Age of Conan? neh Sku jeg ha ventet på et spill så måtte det blitt Project Offset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå