Gå til innhold

tips til ny mobil.


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Jeg hadde tenkt meg ny mobil, men er usikker på hvem jeg skal velge.

Jeg skal ikke ha noen enkel telefon, må ha en slags slide, klappe eller touch telefon.

 

Den skal ligge på under 2500. "orker ikke å bruke masse penger på det"

Så hvis dere vet om en bra billig telefon si ifra.

Men forventer ikke noen supermobil siden prisen er ganske lav. Men for et allminlig bruk av mobil som ser stilig ut og er veldig brukevenlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du sier du skal ha en ny telefon og sier under 2500kr, mener du da uten med eller med et abonnement? Og i såfall hvis du vil ha med, hvilket abonnement kunne du tenke deg?

 

Dette er veldig avgjørende med tanke på hvilken priskategori du havner under.

8998956[/snapback]

 

Ja selfølgelig, jeg mener netcom youngtalk.

Glemte det :p

 

Men ser på netcom sin nettside, der er det mange mobiler som ikke er på siden. Går det ann å bestille mobiler som ikke finnes på deres nettside?

Endret av Berfen
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke svare for Netcom og deres nettløsning, men alle telefoner kan kjøpes med bindingstid og YoungTalk.

 

Hvis du vil ha en litt avansert telefon ligger HTC S710 litt over 2500kr m/abo, ellers har vi jo Nokia E65 som ligger på rundt 2500kr m/abo, Nokia N73 er en brukbar telefon som du kan få til under 2500kr og hvis du vil under 1000kr m/abo og ha skyvetelefon kan du ta en titt på Nokia 6280.

 

Du kan jo også ta en titt på Samsung U600 og D900, men disse telefonene har jeg ikke noe erfaring med.

Endret av Dragutin
Lenke til kommentar
Men ser på netcom sin nettside, der er det mange mobiler som ikke er på siden. Går det ann å bestille mobiler som ikke finnes på deres nettside?

8998967[/snapback]

 

De telefonene som er på Netcoms nettside er de dem har på lager, ingen andre. jeg skulle bestille N95, men så ble den utsolgt og plutselig forsvant den fra nettsiden dems. netcom svarte med at de ikke visste når de fikk den inn igjen.

Lenke til kommentar
Men ser på netcom sin nettside, der er det mange mobiler som ikke er på siden. Går det ann å bestille mobiler som ikke finnes på deres nettside?

8998967[/snapback]

 

De telefonene som er på Netcoms nettside er de dem har på lager, ingen andre. jeg skulle bestille N95, men så ble den utsolgt og plutselig forsvant den fra nettsiden dems. netcom svarte med at de ikke visste når de fikk den inn igjen.

8999956[/snapback]

 

Men må man da sende mange mail og ringe for å få den mobilen man da vil ha da?

Lenke til kommentar
Ja det forstår jeg, men når ikke mobilen er på siden.

Hva gjør man da?

9000759[/snapback]

 

da går du på prisguiden til hardware...søker på mobil med abmnt finner den mobilen du skal ha og scroller deg nedover til å finne den billigste prisen på mobilen med et abmnt du skal ha :)

 

eller så kan du ringe netcom kundeservice vet at de oxo vet hva som finnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...