Gå til innhold

Minnekort til Canon 350, hvor stort, hvor kjapt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stiller meg helt og fullt bak Wipeout. Det er dumt å spare noen få kroner på et minnekort, og risikere å miste alle bildene fra en helt fantastisk ferietur for eksempel.

Skrevet (endret)
Dette har blitt tatt opp en rekke ganger før her inne.

Styr unna TwinMos og sats heller på SanDisk eller Lexar kort.

8997387[/snapback]

Hmmm...er Twinmos så dårlig ?

Har akkurat bestilt meg en Canon eos 350d med twinmos 2 gb brikke, skulle egentlig ta kingston, men det var ikke noen på lager :(

Mvh

Edit: Brude ha tittet mer på diverse innlegg enn jeg gjorde før jeg skrev, ser at twinmos ikke akkurat er anbefalt. Men vil en amatør som meg merke noe forskjell fra ett feks twinmos kontra kingston ? Utenom visst kortet streiker såklart :S

Endret av Ottesen
Skrevet
Dette har blitt tatt opp en rekke ganger før her inne.

Styr unna TwinMos og sats heller på SanDisk eller Lexar kort.

8997387[/snapback]

Hmmm...er Twinmos så dårlig ?

Har akkurat bestilt meg en Canon eos 350d med twinmos 2 gb brikke, skulle egentlig ta kingston, men det var ikke noen på lager :(

Mvh

Edit: Brude ha tittet mer på diverse innlegg enn jeg gjorde før jeg skrev, ser at twinmos ikke akkurat er anbefalt. Men vil en amatør som meg merke noe forskjell fra ett feks twinmos kontra kingston ? Utenom visst kortet streiker såklart :S

9056137[/snapback]

Tviler på at du vil merke noen forskjell i hastighet ved bruk av minnekort i kameraet, da minnekortene som regel er raskere enn kameraet.

Men såklart kan du være heldig med kortet og ikke oppleve problemer i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...