Gå til innhold

10 Day quest pass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ikke begynne på nytt, men du må kjøpe spillet (butikk elle online på hjemmesiden dems) og da kan du velge om du vil oppgradere en trial konto eller lage ny. Du vil da beholde alt du hadde på kontoen, samt at du kan nå gå til lvl 70, trade, sende og motta post samt å bruke auksjon huset. Når du kjøper spillet i butikken iallefall får du med en 30 dagers gratis spilleperiode, og hvis trial tiden ikke er ferdig så kan du bruke ferdig spilletiden på den selv om kontoen er oppgradert.

Lenke til kommentar

Du skal ikke trenge å måtte re-innstalere, bare gå inn på wow-europe.com, inn på account management, så burde det være mulig med en funksjon som "upgrade account" eller lignende (husker ikke helt, jeg re-installerte), og da skal du bare trenge å skrive inn CD-keyen. Da blir den trial accounten som du hadde, oppgradert til ordentlig account og 30 dager spilletid blir lagt til i game-tidslista di.

Lenke til kommentar

Siden du har en 10-dagers trial på TBC så må du kjøpe begge WoW spillene, prisene variere litt på butikk, sånn ca 200 toppen vil jeg tro. Med å kjøpe spilletid, kan du gjøre det på nett, der du bruker kort og betaler for 1, 3 eller ? måneder tror jeg (husker ikke siste valget). Du kan også kjøpe gamecard i butikk, der det koster ca 250 for 60 dager. Husk at den tiden du kjøper, legger seg til på listen, sånn at du ikke vil miste noen dager på gammelt kort fordi du aktiverer litt tidligere.

 

Hvis du ikke har lyst på/trenger TBC, kan du bare kjøpe vanlig WoW og lage ny konto, men da vil du da tape hva du hadde på den gamle. Du kan også oppgradere den kontoen til TBC når som helst etter at du har skaffet spillet.

Lenke til kommentar
Siden du har en 10-dagers trial på TBC så må du kjøpe begge WoW spillene, prisene variere litt på butikk, sånn ca 200 toppen vil jeg tro. Med å kjøpe spilletid, kan du gjøre det på nett, der du bruker kort og betaler for 1, 3 eller ? måneder tror jeg (husker ikke siste valget). Du kan også kjøpe gamecard i butikk, der det koster ca 250 for 60 dager. Husk at den tiden du kjøper, legger seg til på listen, sånn at du ikke vil miste noen dager på gammelt kort fordi du aktiverer litt tidligere.

 

Hvis du ikke har lyst på/trenger TBC, kan du bare kjøpe vanlig WoW og lage ny konto, men da vil du da tape hva du hadde på den gamle. Du kan også oppgradere den kontoen til TBC når som helst etter at du har skaffet spillet.

9005691[/snapback]

Hva er egentlig forskjellen på vanlig og TBC? er det en annen verden.

Jeg vil helst ikke miste det jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Min historie (i håp om å oppnå klarhet):

 

Prehistoric time:

Jeg spilte WoW i to år.

Account ikke lenger i min besittelse.

 

Present:

Suget etter WoW bygger seg opp.

Trial account etableres.

Level 20 oppnås, levelcap.

Herfra trykket jeg enkelt inn far visakode og systemets automatikk var briljant.

Tok meg 3 minutter å kjøpe både WoW og TBC online, og jeg kunne spille videre på min level20 character.

Det er nevneverdig at TBC ikke er nødvendig før level 60 så lenge du ikke skal være draenei eller bloodelf.

 

Du kan selvsagt gå en tur i butikken og kjøpe CDene, men jeg synes det er "tungvint" når jeg kan holde meg i stolen og bare laste spillet rett og ned og betale med kredittkort.

Det er selvsagt ikke sikkert at alle har tilgang til kredittkort da men...

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar
Hva er egentlig forskjellen på vanlig og TBC? er det en annen verden.

Jeg vil helst ikke miste det jeg har spilt.

9005801[/snapback]

 

Den største forskjellen på vanlig og TBC er at du i senere level kan dra til outland (Rundt 50 trur jeg, har ikke kommet så langt selv) Ellers er det det med at man kan spille Blood Elf og Draenei, lære deg jewelcrafting ( lage finger og neck equipment ), og kunne dra til hovedbyene deres.

 

Leif: Quote-feil

Endret av Stealth_Orb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...