Skyax Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Jeg har netopp Begynt å spille Harry Potter adn the order of the Phoenix på PC. Men helt i starten av spillet så sitter jeg fast :S Jeg finner ingen andre fra Galtvort, som kan gi meg passordet. Og jeg klarer ikke å snakke med noen heller..... Endret 3. juli 2007 av sniper_eagle
Toska92 Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Gikk du fra Oblivion til Harry Potter? On topic: Siden det er i begynnelsen av spillet burde det være ganske mye hints o.l, kikk deg litt rundt.
Skyax Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 Gjorde nesten det ja Hvordan tippet du det?
Kimelimm Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Jeg fikk passordet på første spørring jeg Spurte en som var i trappa der... Vanskelig det er gitt, og drit kjedelig og gå rundt hele tia! Er på der man ska skaffe folk til "HL"
Toska92 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Gjorde nesten det ja Hvordan tippet du det? 9003080[/snapback] Sjekket profilen din og så at du var mest aktiv i Elder Scrolls-Forumet.
Skyax Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Skrevet 5. juli 2007 (endret) Fikk det til nå. Var sikkert en feil, for etter at jeg startet på nytt, så fikk jeg svar med en gang Er spillet dårligt? (har ikke spilt så mye. Eneste dårligge nå, er kameravinkelen :S....Noen som vet om det går an å endre(PC)) Endret 5. juli 2007 av sniper_eagle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå