thadon Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Kjøpte noen sanger via iTunes og kan ikke spille de av med mp3spilleren min. Så jeg lurte på om det finnes en .m4p konverterer som gjør filene til .mp3? Har googla men fant ingenting, de fleste koster penger og trialversionenen konverter max 60 sekunder av sangen
hernil Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 du kan prøve SUPER (google it), men hvis filene er kopibeskyttet har vi nok ikke lov til å diskutere hvordan man fikser det her.
euroshopper Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Filer som blir kjøpt fra en nettbutikk kommer med DRM (Digital Rights Management). Det er en sperre for ulovlig spredning av musikk filer. Musikk kjøpt via iTunes Store kommer også med en annen sperre som gjør at du ikke kan spille av disse filene på andre spillere enn iPod og iTunes. Løsning: Brenn alle de filene på en CD via iTunes..og deretter importer CDen som Mp3 i iTunes. (Husk å velge Mp3 som konvertering i iTunes instillinger.) Når du har importert sangene fra CDen må du inn i iTunes music mappen og fysisk dra filene over til din Mp3-spiller. Den siste biten varierer. Det kan hende at du har fått med et eget programvare for din Mp3-spiller..Såfall importerer du filene fra iTunes mappen til biblioteket til Mp3 spilleren din. Endret 3. juli 2007 av euroshopper
thadon Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Skrevet 3. juli 2007 Så jævla tungvint. Dessuten er brenneren på denne pcen ødelagt
euroshopper Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Så jævla tungvint.Dessuten er brenneren på denne pcen ødelagt 8993617[/snapback] Welcome to the world of DRM! Men heldigvis har iTunes begynt å selge musikk uten DRM og med høyere Bit rate. Søk etter iTunes Plus
thadon Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Skrevet 3. juli 2007 Takk platebransje. jeg skal ALDRI ALDRI kjøpe musikk fra nettet mer. Er det noe rart folk piratkopierer? De har ødelagt for seg selv
EX-adrin Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Det finnes en måte som ikke er ulovlig i følge advokater. Men noen advokater mener det motsatte. men jeg vet ikke om jeg bør legge ut linken siden det er litt uenighet om det er ulovligt eller ikke. Men eg sie bare sånt at vis du e fast leser av data/IT sider på nette kan det lesest
aadnk Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Dersom du mangler CD-brenner, kan du jo alltids benytte en virtuell disk. Dessverre koster sistnevnte program penger, og er det eneste jeg har funnet hittil som lar deg lage en virtuell disk som faktisk LAGRER resultatet av brenningen.
thadon Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Skrevet 3. juli 2007 Tror jeg heller laster ned sangene en å gjøre masse bare for å få konvertert de. Platebransjen ødlegger for seg selv
TBSkippy Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Tror jeg heller laster ned sangene en å gjøre masse bare for å få konvertert de.Platebransjen ødlegger for seg selv En liten trøst er f.eks. Download. De beste låtene får man ikke lastet ned,- selvfølgelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå