Gå til innhold

Den store Shadowbane tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Har litt lyst å starte en Shadowbane tråd her på forumet. Syns et så bra online spill som har overlevd enda lenger fortjener litt omtale her.

Shadowbane er et mmorpg som har vært ute i mange år. Er ikke så mange nordmenn som spiller det ettersom jeg kan forstå. Men noen av dere må det jo være! Er det noen av dere online spillere som savner skikkelig PVP gaming så er dette kanskje ett av de bedre spillene som vi har idag. Min mening i hvertfall..

Hadde vært litt artig å starta med og spurt om det er noen av dere som spiller. Skriv gjerne her da så vi kan få litt diskusjoner og meninger.

Selv har jeg spilt Shadowbane i mange år. Litt av og på og savner flere nordmenn å spille med.

Og skulle dere lure på noe om spillet er det bare å spørre. Det er forøvrig gratis og laste ned og koster ingen ting i måneden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...