Gå til innhold

fra kjip SE k800i til Design k800i


Anbefalte innlegg

Må åpne med å fortelle, telefonen er et år gammel post-97216-1183380620_thumb.jpg

og siden SE ikke anserte noen telefon jeg hadde stort lyst på tenkte jeg freshe opp min egen gamle telefon til OpenMoko's Neo kommer for salg.

post-97216-1183380681_thumb.jpg

Du trenger, et stk telefon, pinsett, glittersteiner/krystaller(eller liknende), nål med teip til å løfte krystallene, lim til å feste de.

 

Jeg valgte å bruke to typer krystaller, en grønn og en lys brun. Disse la jeg på for å finne et mønster somjeg likte. I utgangspunktet skulle jeg bruke noen ovale/elipse krystaller som var i tastene sin str (12x5mm) men disse fant jeg ikke så da ble det to runde pr tast.

 

post-97216-1183380878_thumb.jpg

Så her er resultatet.

Design SE.

Og overaskende nok, jeg skriver meldinger mye fortere en når jeg hadde de flate tastene. Jeg kjenner bedre hvor jeg er på telefonen + at den ser hundre ganger bedre ut :p

 

Tenkte litt på det, hvorfor kan ikke mobilprodusentene slutte å sette på nummer og tall på tastene, så lenge vi kjenner telefontypen (nokia, SE) så vet vi hvor mellomrom og hver bokstav er og ser jo ikke egentlig på tastene når vi skriver, skjermen viser jo hva som trykkes på uansett.

 

Så løp og kjøp, stæsh opp mobilen og gjør den mer personelig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...